Jeśli chodzi o dostarczanie przesyłek to nie mam zastrzeżeń. Kurier dzwoni i pyta czy przyjechać. Zastrzeżenia mam do panów co siedzą w biurze. Zła obsługa, no chyba że obsługują kobietę. Wtedy nic poza ową Panią nie widzą i zaczynają być bezczelni!

Data dodania: 26/10/2009

Dodał: Radek

Jeżeli komus sie bardzo spieszy , to może zadzwonić do firmy i poprosić o numer do kuriera. Umówić sie na która będzie przesylka. Nie zawsze jest podany numer tel albo nikt nie odbiera jak i nie oddzwaniają klienci po pozostawieniu awiza.

Data dodania: 07/09/2009

Dodała: klient

Dobrze jest krytykować kurierów, kiedy sie nie zna tej pracy. Może zdarzy sie ,że nie dojedzie z przesyłką. Jedni robią z tego aferę na całą Polske a inni sa znowu zdziwieni,że tak szybko przyszła.

Data dodania: 07/09/2009

Dodała: klient

UPS Piła , Krzywa 15, tel,067 215 01 02

Data dodania: 14/07/2009

Dodała: klient

UPS ul.Krzywa 15, za autokomisem NOWA , tel.508 004 873, niestety nie wiem czy posiadają stacjonarny.

Data dodania: 06/06/2009

Dodała: klient



 

Opinia neutralna
komunikat telefoniczny powinien zawierac informacje o godzinach urzedowania, nie mozna sie dodzwonic - komunikat "....ze juz nieczynne ...." - to jest taka moja sugestia

Data dodania: 15/05/2009

Dodała: Krzysia

Opinia neutralna
placówka zamknięta
pan ktory dowozi przesylki jet bardzo nie uprzejmy.oszukuje mowiąc ze przesylke trzeba samemu odebrac jesli nie ma sie w termine pieniązków.a z kad moge wiedziec ze akorat w tej godzinie bedzie.ale kontak z ups jest bardzo miły neutral z kuriera

Data dodania: 21/04/2009

Dodał: jacy12




Poprzednia strona    1 2