Miła obsługa, sprawne i dobre doradztwo i propozycje ciekawych ofert.

Data dodania: 16/09/2015

Dodała: Marzena

Witam. Pan który obsługuje klientów ma chyba problem z obsługą klienta. W ofercie daje dwa telefony i żadnych informacji. Nie jest to pierwszy raz takie zachowanie wobec klienta. pracownik nadaje się do przeszkolenia.

Data dodania: 12/09/2015

Dodał: Jacek

Kiedy wydawało mi się że w Plusie nie pracują już kompetentni i uczciwi konsultanci trafiłam do salonu na ul Kijowskiej.Dziękuję sympatycznemu panu za pomoc w załatwieniu reklamacji i fachowe doradztwo przy przedłużeniu umowy.

Data dodania: 11/09/2015

Dodała: Anna

Omijać z daleka, brak kompetencji,nie miła obsługa skarga zgłoszona do BO Plusa.

Data dodania: 11/09/2015

Dodała: Kamil

Cesja którą według pracownika przeprowadza się miesiąc, trwa już półtora a według operatora maksymalnie tydzień świadczy o kompetencji obsługi tego punktu.

Data dodania: 05/09/2015

Dodał: Leszek



 

Świetna obsługa, bardzo mili doradcy klienta, POLECAM!!!!!

Data dodania: 29/08/2015

Dodał: aaa

zakupiłam 2 doładowania. pracownik wydrukował mi 2 telekody na 2 osobnych kartkach,ale dopiero w domu zorientowałam się iż są one takie same.po przyjściu do salonu,Pani Renata Izydorczyk pow iż nie mam prawa zlozyć reklamacji po odejsciu od kasy.hah

Data dodania: 27/08/2015

Dodała: mj

zostałem oszukany przez pracowników salonu zataili przede mną informacje przy podpisywaniu umowy smart dom i teraz zamiast płacić mniej płace więcej

Data dodania: 23/08/2015

Dodał: rafał

Negatyw namawiają ludzi na internet a później muszę czekać dwa tygodnie

Data dodania: 23/08/2015

Dodał: andrzej

Negatyw plus ,zachęcają i do kupna internetu a okazuje się ze nie chodzi internet pani x nie raczyła mnie poinformować ze internet dopiero za dwa tygodnie będzie działał 25a tak zachwalała ze będzie super chodził dzisiaj i ja muszę teraz czekać 2 tg

Data dodania: 14/08/2015

Dodała: agnieszka




Poprzednia strona    ... 14 15 16 17 18 ...    Następna strona