Dzwonilam moze godzine -nikt na telefony nie odpowiada?mialam otrzymac fakture do trzech tygodni.Minal miesiac?Korespondencje mialam otrzymywac na e-mail.

Data dodania: 04/05/2017

Dodała: Emilia

Przedstawiaja oferte a później okazuje się że jest calkiem inaczej oczywiście drożej a gdy zgłaszam reklacacje wszystkiego się wypieraja i że to niemożliwe bo tak się nieda chociaż wcześniej zapewniali inaczej

Data dodania: 03/05/2017

Dodał: Radek

30.01.2017 r. wysłaliśmy listem poleconym wniosek o rozwiązanie umowy. Do dzisiaj przychodzą faktury za telefon. Nie można się dodzwonić do salonu (26.04.2017 r. godz. 13.38- \\\\\\\"abonent czasowo wyłączony\\\\\\\")

Data dodania: 26/04/2017

Dodał: jan

NIE POLECAM

Data dodania: 25/04/2017

Dodała: monika

Miła obsługa. Byłam w 3 różnych salonach, w końcu odesłali mnie na ul. Cieszyńską i udało się wszystko załatwić.

Data dodania: 23/04/2017

Dodała: Monika



 

To totalnay wstyd dla firmy Orange ze ktos taki reprenetuje firme. Zglaszm ta sprawe do centrali Orange.

Data dodania: 20/04/2017

Dodała: RUBAS

Masakra po 2godziny w kolejce jedna pani przy komputerze jedna umowa na godzinę kpiny

Data dodania: 15/04/2017

Dodał: Pan x

Kontakt telefoniczny graniczy z cudem, większości przypadków odsyłają na infolinie. Porażka.

Data dodania: 07/04/2017

Dodał: Adam

konkretna i miła obsługa mnie obsługiwała pani która widać było że pracuje dłuższy czas robi to kompetentnie pomimo dość skrajnie dla laika niezrozumiałych procedur obsługa + firma --

Data dodania: 06/04/2017

Dodał: córka zimny

obiecują usługę do 30 dni szok

Data dodania: 06/04/2017

Dodała: Klient (niestety)




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona