Lekarz Pediatra dwa razy błędna ocena stanu dzieci. Pierwszy raz błędnie przepisany antybiotyk, drugi raz brak identyfikacji choroby zakaźnej u córki mimo że jako rodzic wskazałem jaka to choroba. Ogólnie Pani dr bez zaangażowania

Data dodania: 27/12/2015

Dodał: Rodzic

Ja nie mogę powiedzieć złego słowa na POLMED. Wszystko w terminie. Lekarze mili, uprzejmi :)

Data dodania: 30/09/2015

Dodała: Wanda

Skorzystałam z usług placówki i jestem bardzo zadowolona. Pan Ginekolog - miły, uprzejmy i jasno opisał mój problem:) Polecam placówke na Twardej 18 :)

Data dodania: 29/09/2015

Dodała: Wanda

odmowienie wizyty domowej ciężko chorej osobie.po ściągnięciu ich siłą bardzo niemiła i prymitywna pani doktor z czystą premedytacją wpisała lek, którego w aptekach juz nie sprzedają. sprawa będzie miała niemiły dla tej pani finał. ..

Data dodania: 03/09/2015

Dodała: Dru

byłam zrobić badania profilaktyczne - fatalna organizacja1111; najpierw kolejka do rejestracji, potem 2h czekania do gabinetu, żeby pobrać krew!!!!!! straciłam 150pln ( koszt badań), 10pln ( parking), 2 godziny z czasu pracy,

Data dodania: 21/04/2015

Dodała: Monika



 

Pani na infolinii oświadcza ze jest po to by odebrać telefon i oznajmia ze nie zna regulaminu nie wie jak wizytę umówić. Wszystkim zajmuje się przełożony. Ciekawe czy pani pamięta własną datę urodzenia czy to zbyt skomplikowane... żenada

Data dodania: 19/03/2015

Dodała: pacjent

odmówienie pomocy ciężko choremu człowiekowi...

Data dodania: 27/08/2014

Dodała: urszula, sosnowiec

W nagłej sytuacji umawiałam się do okulisty- pani (infolinia tel) wskazała odległy termin na lipiec. Wg regulaminu czas oczekiwania to 3 dni robocze. Infolinie oceniam jako BARDZO NIEKOMPETENTNĄ! Prosta czynność sprawia paniom duży problem.

Data dodania: 22/06/2014

Dodała: Anna K

Infolinia umawia wizyty w następujący sposób: najbliższy termin placówka POLMED, termin w placówce współpracującej za 2-3 tygodnie (mimo wolnych terminów wcześniejszych) - bo taka jest procedura.

Data dodania: 04/03/2014

Dodała: pacjent n.

Infolinia - bardzo niemiła, niefachowa obsługa. Za każdym razem muszę wskazywać konkretny punkt z regulaminu, by umówić się na wizytę...

Data dodania: 28/02/2014

Dodała: asia




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona