Opinia negatywna
JUZ KILKA RAZY MUSIALAM ODJECHAC Z POD SKLEPU BO NIE MA GDZIE ZAPARKOWAC AUTA.PROSILAM OBSLUGE SKLEPU ABY COS Z TYM ZROBILA TO OTRZYMALAM ODPOWIEDZ ZE ONI NIC NA TO NIE PORADZA.PARKING JEST DLA KLIENTOWI PROSZE COS Z TYM ZROBIC BO TRACICIE KLIENTOW.

Data dodania: 05/02/2013

Dodała: GOSIA

Jestem pracownikiem NETTO i wcale nie jest taka atmoswera jak to mówia

Data dodania: 01/02/2013

Dodała: Pracownik

Opinia neutralna
Opinia byłaby pozytywna, gdyby nie parking. Personel nie potrafi sobie poradzić z "dzikimi" klientami blokującymi miejsca parkingowe. W sklepie jest 5 osób a na parkingu brak miejsc. W takim wypadku jadę do Biedronki tam jest gdzie zaparkować.

Data dodania: 25/01/2013

Dodał: Klient

Kolejki na kilometry, nerwówka. Starają się, żeby było lepiej, ale wciąż wyprawa do Netto to jak wejście na pole minowe.

Data dodania: 22/01/2013

Dodał: splr

Zachowanie pracownika z minionej epoki, brak kultury, sprawia wrażenie, że pracuje za KARĘ.

Data dodania: 19/01/2013

Dodał: stały klient



 

Na pytanie dlaczego brak ceny na mandarynki usłyszałem, że jest popsuta drukarka a jak mi się nie podoba to mogę u nich nie kupować-genialnie jak na handel. Postaram się dostosować do sugestii. Gratuluje personelu, jest wybitnie wyszkolony,ha

Data dodania: 15/01/2013

Dodał: wojciech

Opinia pozytywna
szkoda, że tak daleko :( ale ważne, że jest :)))

Data dodania: 04/01/2013

Dodała: j

Uwielbiam ten sklep:)))Zawsze miła obsługa.Wielkie uznanie dla pracowników zwłaszcza teraz jak zamknęli biedronkę.

Data dodania: 12/12/2012

Dodała: Hania

Opinia pozytywna
Fajna obsługa, duża różnorodność towaru

Data dodania: 11/12/2012

Dodał: Aleks

Sklep naprawdę przyjazny dla klienta. Bardzo miła obsługa. Małe kolejki i towar pierwszej potrzeby zawsze dostępny.

Data dodania: 05/12/2012

Dodała: marysia




Poprzednia strona    ... 14 15 16 17 18 ...    Następna strona