Opinia negatywna
Mnóstwo klientów, a otwarte tylko 2 kasy. Obsługa na dziale lamp niezbyt chętna do pomocy.

Data dodania: 14/12/2013

Dodał: Dominik

Podany nr telefonu kontaktowego - nikt nie odbiera, 15-20min czekania to norma, w ogóle słuchawka jest nie odbierana, a jak już się dodzwonisz, to po przełączeniu na odpowiedni dział nikt nie odbiera. To nie jest odosobniony przypadek...

Data dodania: 10/11/2013

Dodał: Klient

Opinia negatywna
Kierownik w OBI na dziale Dom i Ogród jest bardzo nieprzyjemny, niechętnie udziela informacji...

Data dodania: 30/10/2013

Dodał: Tomasz

Niestety kolejny raz nikt nie odbiera telefonu kontaktowego.

Data dodania: 23/10/2013

Dodał: mniecio

Szkoda, że nie ma takiej gwiazdki z oceną... bo chętnie bym ją tu zastosowała. Po pierwsze: jak coś nie ma kodu, to nie kupisz - więc po co stoi do kupienia? Po drugie - chcąc zapłacić kartą do konta, które mam wspólnie z mężem - problemy...

Data dodania: 06/10/2013

Dodała: Alicja



 

totalny bałagan, nikt nie odbiera telefonu kontaktowego

Data dodania: 05/09/2013

Dodał: P.

Opinia negatywna
Jak to się dzieje,że na czytniku farba kosztuje w promocji 115 zł.,a w kasie tej promocji brak. Kilka dni temu ta sama farba kosztowała w promocji 94,99 zł i była również w promocji. Uważam to za zwykłe naciąganie nas na dodatkowe opłaty.

Data dodania: 06/08/2013

Dodał: Stefan

nie ma możliwości dodzwonienia się do placówki

Data dodania: 04/07/2013

Dodała: eeeeeeeeeee

Opinia negatywna
Po wyjściu z marketu zorientowałem się, że jest błąd w paragonie. Złożyłem reklamację, sprawdzajcie paragony !!!

Data dodania: 16/06/2013

Dodał: Krzysztof

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Jeżeli ktokolwiek myśli, by tam pracować stanowczo odradzam!!! Atmosfera jest nieprzyjemna!!! Jeżeli na zakupy, to lepiej już na krakowską niż tam.

Data dodania: 27/05/2013

Dodał: Marcin




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona