po raz kolejny nikt nie odbiera telefonów, żałosne...

Data dodania: 27/10/2012

Dodała: Anka

Opinia negatywna
niemiła obsługa, widać nie chętni do pracy, tzn do obsługi klienta!!

Data dodania: 25/10/2012

Dodała: Zosia

Za każdym razem trafiam na miłą i kompetentną obsługę.Personel chętny do pomocy szkoda jedynie,że jest go tak mało i często długo na doradcę trzeba czekać.Asortyment ustawiony tematycznie,chaos nadrabiają uśmiechnięci pracownicy.Powodzenia.Renata

Data dodania: 15/10/2012

Dodała: Renata

MASAKRA!! NIE ODBIERAJA TEL BO NIE MA KTO, NIE MA OBSŁUGI BO JEDEN NA PÓŁ SKLEPU. DYREKTORZE, KIEROWNIKU POLECAM WYCIECZKĘ NP.DO CASTORAMY - TAM JEST CONAJMNIEJ 3 OSOBY Z OBSŁUGI NA STANOWISKO! BRAWO!

Data dodania: 17/09/2012

Dodała: gabi

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Fatalna obsługa na dziale firan, zasłon, rolet itp.

Data dodania: 02/09/2012

Dodała: camila



 

Opinia neutralna
WITAM. OBSŁUGA PRACUJE W STOPNIU ZADOWALAJĄCYM. PROBLEM Z NAWIĄZANIEM KONTAKTU TELEFONICZNEGO. UWAGA ZDARZA SIĘ PRODUKT USZKODZONY.

Data dodania: 18/08/2012

Dodała: KLIENT ANONIMOWY

Opinia pozytywna
Miła obsługa, dostępne ceny

Data dodania: 11/08/2012

Dodała: Beti

Opinia negatywna
fatalna obsluga , ktora nie potrafi doinformowac klienta i poinformowac go o tym co mu sie nalezy ... Robiac zakupy przez dwa dni z rzedu na ponad 5 tys zl nikt slowem sie nie odezwal , ze warto zbierac jaks punkty , za ktor teraz mialbym bon 260zl

Data dodania: 08/08/2012

Dodał: prawda

Opinia pozytywna
Mimo częstej wymiany pracowników w działach zawsze ktoś dobrze doradzi, zna różnice między podobnymi produktami. Nieco gorzej obecnie jest w części ogrodowej: nie znają się na roślinach i te problemy z wypisywaniem rachunku. Pozostałe akcesoria ok.

Data dodania: 19/06/2012

Dodała: Gosia

świetny sklep jest w nim wszystko co potrzeba,bardzo profesjonalna obsługa na flizach :)) polecam

Data dodania: 14/06/2012

Dodała: roza




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona