Praktiker, w którym po kilku latach nie robienia zakupów mogę znaleźć to czego szukam - poza pracownikami, których wydaje się być za mało, jak na tak duży sklep, ale zmiany, które widzę po latach są korzystne i ceny są porównywalne z innymi sklepami

Data dodania: 24/07/2010

Dodał: bawojtek

Ostatnio byłam częstym gościem w tej placówce i jestem bardzo zadowolona.Bardzo miła obsługa zawsze chętna do pomocy i doradztwa/mimo,że bywałam tam w sobotę lub niedzielę/.Oby tak dalej.

Data dodania: 11/07/2010

Dodała: Krystyna

spoko rowery tanie

Data dodania: 02/06/2010

Dodał: Łukasz

Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia w ostatnich latach. Obsługa kierownictwa stoiska w trakcie reklamacji jest arogancka, nie kompetentna, złośliwa i działa wbrew prawu. Byłem potraktowany jak najgorszy gnojek. Nigdy więcej do tego "składu"

Data dodania: 06/05/2010

Dodał: Sławomir

Załatwiam u was reklamacje,którą zgłosiłam od 28 grudnia 2009 i do tej pory nie została rozwiązana! Sam już wydzwaniam po serwisantach żeby cokolwiek przyspieszyć bo na wasz sklep nie można zbytnio liczyć. NIESTETY!

Data dodania: 10/03/2010

Dodała: PAULINA



 

Termin zwrotu 14 dni dla glazury łazienkowej jest poniżej jakiegokolwiek standardu.Termin zakończenie remontu to nie odlot samolotu.Rozumieją to inne sieci poza Praktikerem. Po stracie ok. 450zł gotówki będę odradzał zakupy glazury w Praktikerze.

Data dodania: 03/03/2010

Dodał: ma-megi

Bardzo źle oceniam SKLEP PRAKTIKER!Pracownicy nie kompetentni,nie miła obsługa,zero informacji na terenie sklepu,kierownik nie dostępny.Pracownicy robią wrażenie jakby woleli nie obsługać żadnego klienta, udają że nie widzą i nie słyszą!!!NIEPOLECAM

Data dodania: 22/02/2010

Dodał: KAJTEK

Po pierwsze - brak personelu! Po drugie - jak personel pojawi sie juz na horyzoncie to uciekają przed klientem jek myszy. Po trzecie - wiekszośc personelu to porazka - nieuprzejmi i niezadowoleni z życia.

Data dodania: 26/08/2009

Dodała: Ewa

Rok temu kupiłem w Praktikerze kosę spalinową. Po otwarciu okazało się że nie było instrukcji po polsku i szelek. Nie zostałem poinforomwany o koniecznośći zrobienia bezpłatnego przeglądu. Teraz za przegląd po terminie muszę zapłacić w serwisie.

Data dodania: 20/08/2009

Dodał: partyzant

Chciałem kupić narzędzie do obróbki i jak chciałem sie czegoś dowiedziec to wszyscy sie pochowali....

Data dodania: 18/08/2009

Dodał: mati




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11    Następna strona