Kupiłem wadliwą baterię wannową.Wada ujawniła się dwa dni po zamontowaniu(a więc wada ukryta).Sprzedawca każe mi czekać dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji.Produkt z usterką powinien być problemem sklepu-nie moim.Nie polecam zakupów.

Data dodania: 04/02/2015

Dodał: Tadeusz Mirecki

Witam,przestrzegam przed zakupami w tej sieci,na ościeżnice drzwiowe czeka się tam miesiąc a Pani z informacji kierownika działu kazała szukać na własna rękę i tu cytuje(Ma taka koszule w kratę i biega gdzieś miedzy regałami)coś w stylu Misia Barei.

Data dodania: 27/01/2015

Dodał: ernest

Sprzedają słabej jakości produkty, a ich gwarancja jest nic nie warta - jak coś u nich kupujesz, to zapomnij o gwarancji! Straciłem ponad 3000 zł...

Data dodania: 14/12/2014

Dodał: Marek

jako dawny pracownik nikomu nie polecam pracy w tym miejscu jak i zakupów -nowa kadra nie nadaje się do niczego!!a kierownictwo zwalnia doświadczonych pracowników bądź tacy się sami zwalniają bo pracować za parę groszy to już kpina

Data dodania: 11/12/2014

Dodała: gość

Jestem stałą klientką LM w B-B i bardzo sobie chwalę obsługę doradców (w porównaniu do Castoramy). Bardzo często trzeba czekać, aż skończą obsługiwać innych, ale są kompetentni i pomocni. Ja osobiście sobie chwalę!

Data dodania: 08/12/2014

Dodała: Maria



 

Na stolarni nie można dociąć nic co nie zostało zakupione u nich w sklepie no tak tylko w Polsce ludzie ma się gdzieś po co pomóc komuś kto myśli ze pomoc znajdzie zasady wątpliwej racji kierownik zabronił śmieszne to Polska leroymerlin gliwice Arena

Data dodania: 05/12/2014

Dodał: Piotr

Koniecznie trzeba zwracać uwagę na ceny, na półkach jedna, w kasie drugie! Potem czeka Cię odstanie swojego w kolejce do reklamacji... Zdecydowanie nie polecam - szkoda nerwów..

Data dodania: 08/05/2014

Dodał: Klient

Reklamacja w tym sklepie to fikcja. Nie można się dodzwonić, sklep daleko i nie po drodze, oczywiście obsługa nie ma informacji, kierownik nas zbywa. Pracownik przy zakupie mówi jedno, potem się wypiera..., a Ty mały kliencie jesteś nikim....

Data dodania: 08/05/2014

Dodał: Klient

obsługa wszystkich stoisk na wysokim, wykwalifikowanym poziomie. Jestem od początku waszym stałym klientem. Oby tak dalej. Bronisław Jan Smotrycki

Data dodania: 15/02/2014

Dodał: bronisław

Kupiłeś wadliwy towar w Liroy Marlin? Reklamując go najlepiej kup sobie od razu drugi, bo rozpatrzenie potrwa kilka miesięcy. Oprócz tego stracisz majątek na telefony, po których będziesz wiedział tyle samo co i przed zadzwonieniem.

Data dodania: 25/10/2013

Dodał: Endi




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona