jako dawny pracownik nikomu nie polecam pracy w tym miejscu jak i zakupów -nowa kadra nie nadaje się do niczego!!a kierownictwo zwalnia doświadczonych pracowników bądź tacy się sami zwalniają bo pracować za parę groszy to już kpina

Data dodania: 11/12/2014

Dodała: gość

Na stolarni nie można dociąć nic co nie zostało zakupione u nich w sklepie no tak tylko w Polsce ludzie ma się gdzieś po co pomóc komuś kto myśli ze pomoc znajdzie zasady wątpliwej racji kierownik zabronił śmieszne to Polska leroymerlin gliwice Arena

Data dodania: 05/12/2014

Dodał: Piotr

Koniecznie trzeba zwracać uwagę na ceny, na półkach jedna, w kasie drugie! Potem czeka Cię odstanie swojego w kolejce do reklamacji... Zdecydowanie nie polecam - szkoda nerwów..

Data dodania: 08/05/2014

Dodał: Klient

Reklamacja w tym sklepie to fikcja. Nie można się dodzwonić, sklep daleko i nie po drodze, oczywiście obsługa nie ma informacji, kierownik nas zbywa. Pracownik przy zakupie mówi jedno, potem się wypiera..., a Ty mały kliencie jesteś nikim....

Data dodania: 08/05/2014

Dodał: Klient

Kupiłeś wadliwy towar w Liroy Marlin? Reklamując go najlepiej kup sobie od razu drugi, bo rozpatrzenie potrwa kilka miesięcy. Oprócz tego stracisz majątek na telefony, po których będziesz wiedział tyle samo co i przed zadzwonieniem.

Data dodania: 25/10/2013

Dodał: Endi



 

Zamówiłam dywan w sklepie internetowym Leroy Merlin. Dostałam zupełnie inny. Uszkodzony w dwóch miejscach (przetarta osnowa). Reklamacja jest fikcją. Polegałaby na wysłaniu towaru do centrali firmy na własny koszt!

Data dodania: 18/09/2013

Dodała: marta

Zachowanie pań z obsługi w Leroy Merlin w dziale OGRÓD (MANUFAKTURA),to w jaki sposób traktują klienta pozostawia wiele do życzenia. Są niemiłe i nieżyczliwe.

Data dodania: 17/09/2013

Dodała: Krystyna

Zamówiłem 16 listw przypodłogowych drewnianych, z czego 14 było uszkodzonych. Jak powiedziałem,że chcę wymienić te uszkodzone to powiedzieli, że innych nie mają i odwieźli wszystkie listwy na wystawie. Słaba jakość rzeczy w tym sklepie.

Data dodania: 09/08/2013

Dodał: wladi

Sprzedają uszkodzony towar, nie chcą go wymienić. A za pomyłkowy przez nich wydany towar musiałem za ten sam towar dopłacić. Omijaj z daleka Leroy Merlin.

Data dodania: 27/06/2013

Dodał: annrzej

Nie polecam, odradzam, obsługa fatalna, niemiła i ucieka jak Cię widzi. Jak towar uszkodzony to nie chcą wymieniać ani zwracać. Ceny nie zgadzają się przy kasie. Jak komuś mało nerwów to polecam.

Data dodania: 25/06/2013

Dodała: Karolina




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona