obsługi trzeba szukać po całym sklepie. panie w informacji jakby były za kare co najmniej w pracy wiec niech ustąpią miejsce innym. ceny bardzo wysokie niż w innych marketach tego typu no i duży nieład w alejkach.

Data dodania: 04/12/2011

Dodała: anka

Opinia negatywna
Nomi Elbląg, uważajcie sprzedają uszkodzony towar i jeszcze wmawiają, że to wina klienta. Nie przyjmują reklamacji, to hańba w dzisiejszych czasach. Muszę zapłacić po raz drugi za promocyjny nabytek. "Dziękuję" pracownikom N

Data dodania: 25/11/2011

Dodała: zuzia

Opinia negatywna
placówka zamknięta
brak fachowej obsługi lub zbyt mało, a karta NOMI BIZNES LOJALNOŚCIOWA to wielkie ściema

Data dodania: 15/11/2011

Dodał: jepetto

Opinia negatywna
Kontakt telefoniczny tragiczny po prostu "się nie odbiera",brak całkowity transporu

Data dodania: 27/10/2011

Dodał: stały klient

hm.... bardzo długie oczekiwanie na pomoc ze strony personelu....

Data dodania: 21/10/2011

Dodał: doniu



 

telefon kontaktowy to pic na wodę fotomontaż; im kompletnie nie zalezy na klientach, bo nikt telefonu nie odbierze, a głos męski powtarza jak katarynka, a funkcja przelącz nie dziala.

Data dodania: 13/10/2011

Dodał: transfokator

Opinia negatywna
W nomi w Gorzowie wlkp,nie radzę kupować jest tam niekąpetętna obsługa, na źle wydany towar przez pracownika tego sklepu nie ma reklamacji,,,robią co chcą,, nie polecam.

Data dodania: 25/09/2011

Dodał: Stefan

Za pomocą pracownika czekałam ok.15 minut. Jednak się opłacało pan mi pomógł wybrać odpowiednie produkty. Pani, która obsługiwała na informacji niezbyt miłym tonem oświadczyła,że nie ma drobnych i teraz muszę czekać za resztą aż uzbiera.Nie polecam!

Data dodania: 15/09/2011

Dodała: Laura

nieład w sklepie i bardzo długie czekanie na obsługe!!!! czasami wcale sie nie pojawia!!

Data dodania: 07/09/2011

Dodała: ella86

zła realizacja zamowienia

Data dodania: 07/09/2011

Dodała: ja2510




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona