sklep jakby wymarły obsługa strasznie nie kompetentna ospała o nic się nie można zapytać bo zaraz patrzą jak na idiotę który przeszkadza im w ,,odpoczynku\\\"

Data dodania: 03/11/2010

Dodała: jaaa

Telefon jest nieprawidlowy,zlozylam zamowienie mieli oddzwonic czy towar juz jest lub wyslac smsa ,przez ponad tydzien nie zrobili ani jednego ani drugiego.

Data dodania: 15/10/2010

Dodała: ewa

Przy zakupie kanapy czekałam tydzień bo sprzedawcy nie uzgodnili i nie przekazali między soba informacji.Kierowca sie spóznił mimo ustalonej godziny płacąc za dowóz 35zł.Brak szcunku dla klienta,więcej zakupów tam nie zrobie.W sklepie brud i bałagan

Data dodania: 10/10/2010

Dodała: Nutka

Opinia negatywna
Potwierdzam. Dodzwonienie sie do tego sklepu graniczy z cudem.

Data dodania: 29/09/2010

Dodała: ms

na zamówione materace czekałam nie 2 tygodnie jak podano w sklepie ale 4 tygodnie. Po zapłaceniu nalezności okazalo się że jeden z materacy jest wybrudzony bo kierowca zbytnio nie uważął przy transporcie.W tym sklepie nie bedę robiła zakupów

Data dodania: 21/09/2010

Dodała: halina



 

nieterminowośc, oczekiwanie na zamowiony towar wg infomacji pracowników - 2 tygodnie, czekam juz 4 tydzien

Data dodania: 20/09/2010

Dodała: halina

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Złe wydanie towaru (nie pierwszy raz)!

Data dodania: 13/09/2010

Dodał: Klijent

Opinia negatywna
byćmoże moja sytuacja stanowi wyjątek, na dostarczenie zamówienia czekałam 2 tygodnie a nie jak pani przy kasie informowała do tygodnia. zamawiając krzesła obrotowe przywieziono mi ogrodowe do tej pory nikt nie przeprosił za tą sytuację.

Data dodania: 11/09/2010

Dodała: Agnieszka

Opinia negatywna
1-obsluga niekompetentna oraz niekulturalna 2- problem z terminem dostawy i z jej zawartoscia 3- dla mnie nigdy wiecej zakupow w Jysk !

Data dodania: 10/09/2010

Dodał: Jysk - nigdy wiecej !

ehhhh.... nedzna płaca i ciężka praca w ciagłym napięciu i stresie

Data dodania: 06/09/2010

Dodała: xxx




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona