ja lubie tak kupowac ,zawsze pomoga,doradza,mila obsluga:0pozdr

Data dodania: 11/12/2010

Dodała: karolina

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
jest duży wybor podręcznych artykułów po promocyjnych cenach

Data dodania: 11/12/2010

Dodała: BEATA

Przez pomylke wzięlam komplet poscieli ale nie w tym rozmarze co chcialam!Wymiana na inny w tej samej cenie jest dużym problemem!Zalatwiam sprawe już tydzień!

Data dodania: 08/12/2010

Dodała: Ula

brak możliwości nawiązania kontaktu przez telefon

Data dodania: 04/12/2010

Dodał: Janusz

Opinia negatywna
Z tym dodzwonieniem się to prawdziwa prawda-nikt nie odbiera,można dzwonić i nic mają Cię ....gdzieś

Data dodania: 29/11/2010

Dodał: maniek



 

Opinia negatywna
Kupiłam materac z 5 letnią gwarancją, faktura miała byc dokumentem gwarancyjnym. Po 3 latach chce reklamowac ale okazuje sie, ze bez karty gwarancyjnej sie nie da :))

Data dodania: 23/11/2010

Dodała: Jolanta Bartczak

Pracownicy mają nieziemską cierpliwość obsługując takich klientó... Jak czasem słyszę jaki chamy mogą być wśród klientów to aż się chwytam za głowę. Jak Jysk to tylko tam. Ludzie młodzi, fajnie się z nimi gada, można pożartować. I tak trzymać...

Data dodania: 18/11/2010

Dodał: Dżastik

Opinia pozytywna
miła obsługa oprócz jednej pani

Data dodania: 07/11/2010

Dodała: lu

sklep jakby wymarły obsługa strasznie nie kompetentna ospała o nic się nie można zapytać bo zaraz patrzą jak na idiotę który przeszkadza im w ,,odpoczynku\\\"

Data dodania: 03/11/2010

Dodała: jaaa

wy chyba nie wiecie co piszecie pracuje tam jest katastrofa ludzie wredni czuja sie jak lordy a ty masz słuchać usługiwać z uśmiechem nie wszystkie rzeczy sa dowozone na czas to nie jest nasza wina, bo towar jest zamawiany.Prosze o wyrozumiałość

Data dodania: 30/10/2010

Dodała: ania




Poprzednia strona    ... 13 14 15 16 17 ...    Następna strona