zgadzam się obsługa miła... Także na meble czekam bardzo długo, ciągle przedłużają, ciągle coś im wypada... Są nie terminowi.. Nawet dodzwonić się nie można do tej firmy...

Data dodania: 10/08/2010

Dodała: ktoś

sklep jeden z lepszych przynajmniej ludzkie ceny kanap. w wiekszości innych same drogie skóry

Data dodania: 12/07/2010

Dodała: marta

przykro, przykro i jeszcze raz przykro!!! nigdy już nie przyjde do tego sklepu.Ze względu nakierownictwo sklepu.Pozdrawiam personel.

Data dodania: 28/05/2010

Dodał: Irek

PEWNIE ZE NIE WINA PERSONELU,TYLKO SKLEPU "ODGÓRNIE" :)SŁYSZAŁAM JAK ROZMAWIA O TYM PERSONEL.

Data dodania: 16/04/2010

Dodała: BOŻENA

ooo tak,jak byłaby inna kierowniczka to byłoby lepiej.Potwierdzam wypowiedź kolegi.

Data dodania: 30/03/2010

Dodał: rafcio



 

jakby zmienili kierowniczke i pania sprzedajaca i bym kupowal tam mebelki a tak trudno:( Najlepsi sa magazynierzy- Oni powinni obslugiwac klientow bo najlepiej sie znaja na wszystkim

Data dodania: 20/03/2010

Dodał: jasio

Przesadzacie, niemal w każdym sklepie obsługa reklamacyjna jest na takim samym poziomie, tylko Ci co są zadowoleni z załatwienia reklamacji nie udzielają się na forum, bo mają to gdzieś... Ja tam z Agatą mam same dobre wspomnienia;)

Data dodania: 07/01/2010

Dodał: Simon

proponuję salon meblowy ABRA i MEBLOLUX .Miła i profesjonalna obsługa.

Data dodania: 23/10/2009

Dodał: piotr

potwierdzam i podpisuje sie !!!

Data dodania: 25/03/2009

Dodał: zibi

dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Nie odbierają telefonów. Brak informacji bezpośredniej.

Data dodania: 13/10/2008

Dodał: zniecierpliwiony




Poprzednia strona    1 2