Obsługa bardzo niemiła, traktująca klienta z góry...

Data dodania: 20/12/2013

Dodała: LIDA

Moim zdaniem zarówno obsługa, jak i jakość sklepu jest słaba. But po trzech założeniach rozkleił się i nie uznano mi reklamacji, ani odwołania. Potem się poprzecierały-okropna jakość,masowa. Obsługa także fatalna,zero pomocy.

Data dodania: 15/12/2013

Dodała: marysia

Buty po miesiącu tracą podeszwy, a sklep po dwóch tygodniach od złożenia reklamacji proponuje podklejenie ich przez szewca. Niemiła obsługa...

Data dodania: 14/12/2013

Dodała: A.

Dzwonię by 100 km nie jechać, aby się zapytać czy jest obuwie, na którym mi zależy, a w dniu dzisiejszym 13.12.2013 r. o godzinie 10.00 odebrała telefon ekspedientka, która mówi mi, że teraz mi nie sprawdzi, bo za dużo ludzi o 10.00. Tak rano?

Data dodania: 13/12/2013

Dodała: Karolina

Obsługa miła jak we wszystkich poznańskich salonach. Co z tego skoro odrzucili reklamację butów, które nawet przez chwile nie były noszone!!! Buty są odbarwione przez kupiony u nich środek. Wadliwy materiał.

Data dodania: 12/12/2013

Dodała: Anna



 

Niemiła obsługa. O reklamacji zapomnijcie...

Data dodania: 06/12/2013

Dodał: Jędrzej

Buty po kilku dniach się rozkleiły i jak stwierdził SALON FIRMOWY CCC z winy użytkownika - to do czego są te buty? DO NICZEGO! Podobnych ocen jest 90%...

Data dodania: 27/11/2013

Dodał: TARO

nieprzyjemna obsługa...

Data dodania: 24/11/2013

Dodał: xxxxxxxxx

Cena tych butów jest niby na każdą kieszeń, ale nie wiem czy warto wydawać ciężko zarobione pieniądze na te ich buty. Kupiłam tam na zimę buty w październiku, a już dziś poszłam z reklamacją, bo się rozkleiły, a jeszcze zimy nie ma...

Data dodania: 22/11/2013

Dodała: anett

Po wystawieniu faktury, usłyszałam, że już na skórzane kozaki nie mam 2 lat gwarancji tylko jeden rok. Bo 2 lata przysługuje na paragon...

Data dodania: 17/11/2013

Dodała: Wiolitka




Poprzednia strona    ... 15 16 17 18 19 ...    Następna strona