Nie polecam, po zmianach personelu to, aż nie chcę tam wchodzić; obsługa bardzo niemiła, zero uśmiechu i widać, że już na siłę chcą wcisnąć buty!!! Wcześniej dużo kupowałam w tej firmie, ale bardzo było miło.

Data dodania: 10/07/2013

Dodał: stalaklientka

Ocena negatywnie- pozytywna, zależy kiedy odwiedziłem sklep obsługa na tygodniu diametralnie różni się od weekendu. Panie pracujące na weekendzie chociaż tracą czas wolny na pracy są uśmiechnięte i pomocne, czego nie można zauważyć od pon-piątku.

Data dodania: 10/06/2013

Dodał: Klient

Brak możliwości dodzwonienia się

Data dodania: 22/03/2013

Dodał: Andrzej

Pracownik ze sklepu przegania klientów, którzy zaparkowali przed sklepem i nic nie kupią w sklepie Ryłko, punkt xero obok pobiera nieprawnie opłatę parkingowa. NIGDY WIĘCEJ RYŁKO!!!!

Data dodania: 22/01/2013

Dodał: Q

16.01.2013 kupiłem buty za 289,90. Podczas 1go wiązania sznurówka rozerwała skórę. Zgłosiłem towar jako niezgodny z umową i chęć otrzymania zwrotu pieniędzy lub wymianę na nowe buty. Odmówili

Data dodania: 21/01/2013

Dodał: darek



 

tragedia, poprosiłem o ściągniecie z innego salony większego rozmiaru, po 3 tygodniach i 2 telefonach z mojej strony zostałem uświadomiony, że niestety się nie da tej pary sprowadzić... gdybym nie był tak natrętny to pewnie dalej bym czekał ;)

Data dodania: 13/12/2012

Dodał: mat

Ja też mam tej firmy serdecznie dość. Jakość obuwia zdecydowanie się popsuła, a z reklamacjami są problemy. Nie polecam.

Data dodania: 11/12/2012

Dodała: ew

Sklep sam w sobie uwielbiam, ale w Pasażu obsługa jest tragiczna. Niemiło po prostu. Idę do sklepu wiedząc,że chcę kupić buty,ale jakie konkretnie to nie wiem, oczekuję zrozumienia i doradzenia a nie fochów że prosze o pokazanie kolejną parę butów.

Data dodania: 18/11/2012

Dodała: klientka

Bardzo niemiła obsługa. Ceny inne na butach, inne jak przychodzi do płacenia. I Pani jeszcze się kłóci, że nie wiedziała o zmianie. Że producent zmienił. Nie polecam. Kupując buty za 400 zł łaskę robi. Porażka.

Data dodania: 03/11/2012

Dodała: klientka

Kupiłam buty, chciałam wymienić na inne, ale nie było odpowiednich, więc chciałam poczekać do dostawy towaru. nie ma możliwości. niemiła obsługa!!!

Data dodania: 29/10/2012

Dodała: Justyna




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona