Tragedia nie można zadeklarować butow

Data dodania: 28/11/2015

Dodał: Sawik

Kierowniczce brak kultury i wszystkiego, czym powinien wyróżniać się kierownik. Oglądając buty w tym sklepie byłam świadkiem, jak kierowniczka ze swoim pracownikiem naśmiewa się z klientki, która właśnie odeszła od kasy.

Data dodania: 26/11/2015

Dodała: kasia

Nieuprzejma i niestety niemiła obsługa nie polecam :(

Data dodania: 08/11/2015

Dodał: ja

O reklamacji butów zapomnij, nie ma szans !!!!! nie trać swojego drogocennego czasu nie wchodź z nimi w dyskusje, szkoda twoich nerwów.

Data dodania: 23/10/2015

Dodała: pani M

Nie ma mozliwosci reklamacji

Data dodania: 21/10/2015

Dodała: Irena



 

zdecydowanie nie polecam sieci Deichmann.buty za 200 zł,odpada podeszwa a reklamacji nie uznają,bo buty były noszone...nosz kur*** miały stać na szafce???buty ubrane zaledwie kilka razy w góry(buty trekingowe).ale po ilości negatywów widać,że to

Data dodania: 09/10/2015

Dodała: zawiedziona

nie polecam,nie zwrócisz butów bo podeszwa była ponoć przytarta ,kupione dzień wcześniej ,chodzone po mieszkaniu 10 min nigdy więcej deichmann !

Data dodania: 04/10/2015

Dodał: marek

Obsługa na czele z kierowniczka bezczelne.Reklamacja pękniętych butów rozpatrywana przez kierowniczkę została odrzucona ponieważ ona nie widziała pęknięcia tylko rozciągnięcie.Zero kultury prowadzenia dialogu z klientem. Robienie z klienta gorszego

Data dodania: 18/08/2015

Dodała: zniechęcona

Nieprzyjemna obsługa podczas próby reklamacji. Nie przyjmują reklamacji. Zastępca kierownika sklepu- porażka. Więcej nie zrobię tam zakupów.

Data dodania: 28/04/2015

Dodała: Zosia

Poprzednie opinie to chyba jakaś rodzina dawała-obsługa w miare ok ,ale kierownik-bezczelny gbur! szkoda gadać

Data dodania: 08/04/2015

Dodała: karo




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona