Ulica: Starowiślna 48
31-035, Kraków
województwo małopolskie
Vistula & Wólczanka S.A.
Tel. 012 / 656 18 32
Fax 012 / 656 50 98
Biuro w Warszawie
ul. Fabryczna 5
00-446 Warszawa
Tel. 022 / 244 10 00
Fax 022 / 328 19 80
Opis sieci
Vistula & Wólczanka jest spółką firm Vistula i Wólczanka. Połączenie nastąpiło poprzez przeniesienie całego majątku Wólczanki na Vistulę w zamian za akcje, jakie Vistula wydała akcjonariuszom Wólczanki.
Spółka jest organizacją skoncentrowaną na zarządzaniu własnymi markami odzieży męskiej i damskiej oraz dystrybucji marek ogólnoświatowych.
Specjalizuje się w projektowaniu kolekcji o wysokiej jakości, niepowtarzalnym wzornictwie oraz spójności stylistycznej. Współpracuje z najlepszymi europejskimi producentami, a w swoich projektach odwołuje się do aktualnych trendów i tendencji w modzie światowej.
Jej marki to: Vistula – moda męska z wydzieloną klasyczną kolekcją Lantier, Luigi Vesari – kolekcja garniturów, Lettfield – awangardowa moda męska, Wólczanka - pełen zakres stylistyczny koszul męskich z wydzieloną ekskluzywną linią Lambert oraz przebojową Avangard, Andre Renard – formalna moda damska.
Spółka skupia się na intensywnej ekspansji na rynku detalicznym. Obecnie własna sieć sprzedaży liczy ponad 170 salonów, w tym 5 za granicą. W bieżącym roku Vistula & Wólczanka otworzyła pierwszy sklep multibrandowy w CH Arkadia w Warszawie, oferujący wszystkie marki jakimi spółka zarządza. Wybrane kolekcje Vistuli i Wólczanki dostępne są także w stoiskach firmowych, sklepach partnerskich oraz w sieci sklepów niezależnych.
Coraz częściej firma korzysta z usług starannie wyselekcjonowanych producentów niezależnych. Produkcja płaszczy, swetrów, obuwia czy akcesoriów realizowana jest poza Polską, głównie we Włoszech. Podjęte zostały również próby współpracy z rynkiem azjatyckim.
Vistula & Wólczanka, koncentrując się na kreowaniu jednolitych stylistycznie kolekcji, a także zapewnianiu najwyższej jakości produktów, rozwija nowoczesne i dostosowane do aktualnych potrzeb zaplecze produkcyjne. W spółkach zależnych, równolegle z kolekcjami Vistuli, produkowane są wyroby na zlecenie ogólnoświatowych marek odzieżowych.
Spółka dynamicznie przekształca się w firmę o wyraźnym profilu marketingowo - handlowym. Koncentrując się na zarządzaniu markami oraz siecią dystrybucji rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi producentami odzieży i stała się wyłącznym dystrybutorem włoskich marek: Murphy&Nye (odzież damska i męska typu city sport i active) i Replay (jeans). Spółka posiada również sieć sklepów austriackiej marki Wolford z ekskluzywną odzieżą damską.
Vistula & Wólczanka jest właścicielem sieci sklepów Galeria Centrum. Pod marką Galeria Centrum działają sklepy, których asortyment obejmuje modę damską, męską i młodzieżową, bieliznę, obuwie, akcesoria i dodatki, biżuterię, kosmetyki, a także artykuły wyposażenia wnętrz. Obecnie sieć posiada 16 sklepów z logo GC, a do 2010 roku planowane jest otwarcie 50 kolejnych.
REKLAMA
Data dodania: 15/10/2017
Dodała: AM
Data dodania: 15/06/2017
Dodał: Adam
Data dodania: 03/06/2017
Dodał: ryszard
Data dodania: 18/10/2016
Dodał: wiesiek
Data dodania: 19/08/2016
Dodał: Marek
Zobacz wszystkie opinie o placówkach sieci Vistula&Wólczanka