proponuje aby zarzad firmy sprawdził działanie tej placówki ,po 8 godzinach przeglądu "fachowcy " stwierdzili tylko,że mam sprawny akumulator ,ale przedstawiciel placówki nie mógł uruchomic i nie uruchmił auta z kluczyka ,AUTO SPRAWNE ! ,ŻENADA !

Data dodania: 26/11/2015

Dodał: lester

Norauto2015rok:pojechałem wymienić opony i co?ten sam komplet co rok temu(2 rodzaje opon), założyli 2 rodzaje ale na 1 oś! Mimo że napisałem im kartkę (nauczyłem się z zeszłego roku) aby założyli tak i tak. Cenę również złą naliczyli

Data dodania: 19/11/2015

Dodał: niezadowolony klient c.d.

Norauto 2014 rok: gdy wymieniłem opony, prosiłem aby te lepsze założyli na przód. Oczywiście nie zrobili tego i dodatkowo na rachunku było o 20 zł więcej

Data dodania: 19/11/2015

Dodał: niezadowolony klient

Wymiana opon i płynu chłodzącego w Focusie trwała ponad 2 godz. i na zakończenie oddano samochód z komunikatem o niewłaściwym ciśnieniu w oponach. Wg obsługi miał zniknąć po 10km. Nie zniknął, mieli skontaktować się w dniu następnym i olali klienta.

Data dodania: 12/11/2015

Dodał: Grzegorz

2 razy byłem w tej firmę, wystawiam negatywna opinie ze względu na: 1) zapisałem się na wymiana klocków (pracownik przyjął zamowienie) kolejnego dnia przyjechałem na wymianę- okazało się ze pracownik zamówił nie właściwe klocki- stracony czas

Data dodania: 12/10/2015

Dodał: Star



 

masakra 3 razy u nich byłem i za każdym razem lipa 1.ustawili zbieżność przy krzywej belce z tyłu 2.wymiana oleju nie dokręcony korek spustowy olej wyciekł 3.wymiana oleju porysowana klapa bagażnika przy podnoszeniu o stalowe liny.Już nigdy więcej

Data dodania: 04/10/2015

Dodał: kris

Dziś byliśmy i wszystko ok. Miła obsługa i.t.d

Data dodania: 04/09/2015

Dodała: Asik

po co podajecie nr telefonu jak nie można się przez parę godzin dodzwonić

Data dodania: 27/08/2015

Dodał: robert

Chcieliśmy, by napełniono w aucie klimatyzację. Miało być o 10.00. Niestety, czekanie. Jeszcze raz przypomnienie o zleceniu i znowu nic. Polecono nam zostawić kluczyki i udać się na zakupy. Nie czekaliśmy. Całkowity brak profesjonalizmu!

Data dodania: 10/08/2015

Dodała: Irena

Totalny brak profesjonalizmu, naprawa na trzy raty ze względu na źle zamawiane części, nigdy więcej...

Data dodania: 13/07/2015

Dodał: ja




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona