Niekompetencja i opieszałość pracowników banku!

Data dodania: 12/02/2015

Dodała: wielbicielka

Nie można się dodzwonić do Banku ? Po zgłoszeniu się automatycznej sekretarki każe wybrać nr i czekać na zgłoszenie się pracownika. Następnie informuje automat błąd w połączeniu - i tak jest non stop - chyba temu bankowi nie zależy na kliencie.

Data dodania: 11/02/2015

Dodał: klient od 20-stu lat

Strasznie wolna obsługa na stanowisku firm , a dyrektor obojętny na to już z nim rozmawiałam uważa ze było źle a teraz jest lepiej, tylko ze on nowy i zielony jak widać do wymiany już!

Data dodania: 10/02/2015

Dodała: Marta

Co się stało z tą obsługą, panuje tam niemiła atmosfera...

Data dodania: 28/01/2015

Dodała: Anna

Czekałam na swoją kolej prawie godzinę! Młoda kadra , ale tempo pracy nieakceptowalnie wolne.

Data dodania: 20/01/2015

Dodała: Klientka



 

Bardzo, wręcz bardzo szybka obsługa klientów.... na swoją kolej, gdy jest się pierwszym w kolejce czeka się 45 min, a nawet dłużej....

Data dodania: 16/01/2015

Dodała: klient

nie dość że długo to jeszcze nie kompetentnie

Data dodania: 16/01/2015

Dodała: sempai

Żeby wypłacić 50.000 pani w kasie doradziła mi skorzystanie z bankomatu. Po wizycie u dyrektora placówki ponownie poproszono mnie do kasy bez kolejki co wywiązało awanturę wśród innych klientów. Chore!!!

Data dodania: 16/01/2015

Dodał: www

Ten Oddział chce chyba pozbyć się klientów ,kiedy nie wejdziesz kolejki ,kolejki,kolejki. Dzisiaj ,jak każdego dnia na sali 20 klientów a pań obsługujących 2-słownie dwie, na wizytę u lekarza czeka się krócej niż na obsługę w tym banku. Żenada.

Data dodania: 07/01/2015

Dodała: Joanna

Wygląd, obsługa, czas trwania jakiejkolwiek czynności NIE jest godna POLECENIA nikomu. Wręcz ostrzegam przed tym oddziałem. Żeby coś załatwić odsyłana byłam od jednego doradcy do drugiego, trzeciego, czwartego... i tak minął miesiąc...

Data dodania: 30/12/2014

Dodała: Ania




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona