cudowny Dyrektor, miła obsługa!

Data dodania: 10/11/2013

Dodał: kuba

Dzisiaj żona chciała załatwić Kredyt Studencki, dla syna. Czekała 2 godz. zanim pracownica Banku wprowadziła ja do pokoju Obsługi Klienta. Tam jednak spotkała się z b.niemiłą obsługą. Wyszła zdenerwowana.

Data dodania: 05/11/2013

Dodał: Krzysztof

Kolejki, przewlekle kolejki, zawsze kiedy tam jestem, jest kolejka i otwarte jedno lub dwa okienka. 04.11.2013 godz. 9:10 czas oczekiwania 45min

Data dodania: 04/11/2013

Dodał: krzysztof

W momencie zgłoszenia reklamacji pracownik banku kazał mi zadzwonić na INFOLINIĘ, żeby wyjaśnić problem.

Data dodania: 04/11/2013

Dodał: opis

nieuprzejma obsługa, bardzo rzadko można się połączyć, ogólnie nieprzyjemnie

Data dodania: 28/10/2013

Dodała: jk



 

Zdecydowanie daję negatywną ocenę,ponieważ pani przy kasie odmówiła mi przelania pieniędzy z konta, na którym jestem pełnomocnikiem,twierdzą,c że troszczy się o klientów i wcześniej musi zapytać właściciela konta o przyzwolenie.

Data dodania: 25/10/2013

Dodała: aga

Bardzo miła obsługa, pracownicy starają się jak mogą sprostać oczekiwaniom klientom. Dzięki wpłatomatowi dużo bardziej zmniejszyły się kolejki.

Data dodania: 24/10/2013

Dodał: klient

Podzielam uwagi poprzedników, ciągłe kolejki, mozolne dwie kasy, brak jakiejkolwiek komunikacji telefonicznej....

Data dodania: 24/10/2013

Dodał: kolo

Podzielam uwagi poprzedników, ciągłe kolejki, mozolne dwie kasy, brak jakiejkolwiek komunikacji telefonicznej...

Data dodania: 24/10/2013

Dodał: Kolo

a ja oceniam pko dobrze, miła i kompetentna obsługa, uwaga poświęcona klientowi, fajne relacje. Kolejki są, bo emeryci kart nie używają i tyle, a że pko jest najstarszym bankiem to i ma najwięcej staruszków, którzy panicznie boją się kart i bankomatu

Data dodania: 23/10/2013

Dodał: lolek




Poprzednia strona    ... 22 23 24 25 26 ...    Następna strona