Czynne od 09:00 nie od 08:00

Data dodania: 21/12/2011

Dodała: fdsf

Dla wszystkich zainteresowanych: aktualne numery telefonów do oddziału banku dostępne są wyłącznie na stronie http://www.pkobp.pl

Data dodania: 16/11/2011

Dodała: ag

Odnalazlem nowy nr.tel.95-751-45-92

Data dodania: 13/10/2011

Dodał: viva

Miła obsługa, ale bardzo powolna.

Data dodania: 23/09/2011

Dodała: Angie

Kasjerzy są ok. Robią swoje. Ale zarządzane jest słabe. Zawsze trzeba czekać. Średnio ok 10 min na osobę.

Data dodania: 03/06/2011

Dodał: Marcin



 

Witam, od pewnego czasu zauważyłem brak kosza na śmieci przed bankiem,osobiście zgłosiłem to pracownicy i cisza a kosz w tym miejscu jest potrzebny.Miłego dnia życzę... E.Borkowski

Data dodania: 25/05/2011

Dodał: Gienek

Mógłby być Bank otwatry chociaż w co drugą sobotę.na pewno wiele osób mogło by załatwić sprawę bo nie mogą w tygodniu.

Data dodania: 26/01/2011

Dodał: woj

Ideał na podwyższenie ciśnienia, kolejki jak z czasów komuny, kas kilkanaście, ale ludzi setki. Nie wiem, kiedy trzeba by tam przychodzić, żeby być obsłużonym w akceptowalnym czasie, więc zmieniłem bank. Wina popularności stąd ocena neutralna.

Data dodania: 29/11/2010

Dodał: Mariusz

Witam! Moja opinia dotyczy tylko stanowiska obsługi kredytów. Jest to opinia klientów PKO BP w Sierakowie, a mianowicie w/w stanowisko powinno byc wygostopdarowane osobno, aby inni klienci nie widzieli i nie słyszeli kto oraz co i ile zaciaga kredyt

Data dodania: 19/11/2010

Dodała: Mimi

najgorzej oceniam oplaty ktore z roku na rok rosna,zamiast isc do przodu,PKO traci urzytkownikow.Oplaty za konto sa o wiele wieksze niz w innych bankach,rowniez ksiegowania i przelewy sie wydluzaja.zbyt dlugo przetrzymujecie nasze oszczednosci.

Data dodania: 10/11/2010

Dodał: Przemek




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona