jeśli dziecko wpłaca pieniążki w tym banku to musi siedzieć cały dzień, bo nikt z obsługi nie reaguje, że dorośli się wpychają, nie rozumie czym dziecko różni się od dorosłego, to też człowiek !!!

Data dodania: 29/12/2014

Dodała: miki

Wiecznie kolejki i niemiła obsługa

Data dodania: 29/12/2014

Dodała: Ela

Wiecznie kolejki i niemiła obsługa

Data dodania: 29/12/2014

Dodała: Ela

Od 3 dni próbuję dodzwonić się na numer stacjonarny do tego banku (ZRESZTĄ JEDYNY PODANY KONTAKT), NO I NIESTETY NIC...

Data dodania: 15/12/2014

Dodała: Z.

Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Po informację trzeba niestety udać się osobiście do oddziału, niepotrzebna strata czasu!!!!

Data dodania: 05/12/2014

Dodała: gosia



 

Jako do oddziału, to nie mam zastrzeżeń, ale jeśli chodzi o jednego z pracowników to stwierdzam, że ten Pan (burak) powinien pracować na polu, rozrzucając gnój i wypasać świnie (nie ubliżając gnoju i świniom). Zero kultury osobistej.

Data dodania: 04/12/2014

Dodał: Dariusz

Placówka nie dba o klienta. Jak można dopuścić, by podczas tak małej liczby bankomatów - jeden - w Leclercu - był nieczynny od tygodnia. Mam go akurat po drodze z pracy i nie muszę chodzić na 3 maja lub Intermarche.W WBK pobierane są już prowizje...

Data dodania: 18/11/2014

Dodała: Ewa

zła organizacja pracy, niekompetencja pracowników także wyższego szczebla maskowana ich arogancją

Data dodania: 04/11/2014

Dodała: Anna

Zostałem wprowadzony w błąd przez pracownika banku, poprzez zatajenie informacji o ubezpieczeniu kredytu (6300 złotych). Pani sama przelała pieniądze na ubezpieczenie nie informując mnie o tym.

Data dodania: 29/10/2014

Dodał: Motloch Jerzy

Beznadziejny czas oczekiwania 45 min do 1 godz.

Data dodania: 23/10/2014

Dodała: Gustlik




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona