Niestety muszę przyłączyć się do negatywnych opinii. W placówce na ul. Hodowlanej mało kompetentna obsługa. Nie potrafią konkretnie odpowiedzieć na zadany problem.

Data dodania: 26/10/2010

Dodał: klient

Beznadzieja totalna należałoby coś z tym zrobić,zmienić komuna to mało powiedziane,klient nasz wróg to zmienić może personel,dyrekcję jak sobie nie radzi.

Data dodania: 23/10/2010

Dodał: literat

Brak możliwosci poprawnej obsługi poprzez internet jak i sprzeczne informacje między doradcą a infolinią poza podawaniem nr AKD i PIN oprócz stanu konta po pół godzinnej w dniu 19.10 od 14:30 do 15:00 rozmowie z różnymi doradcami nic nie załatwiono.

Data dodania: 20/10/2010

Dodała: Klient

komuna komuna i jeszcze raz komuna.Przy likwidacjii konta bardzonieprzyjemna atmosfera.Pzez kilka lat nie zrobili nic żeby mnie zatrzymać.Za innymi bankami są ze wszystkim w tyle.Wplacówce w moim mieście dopieli swego-odeszłam z przyjemnością.

Data dodania: 14/10/2010

Dodała: smerf

nie w czasie dochodza pieniądze na konto

Data dodania: 08/10/2010

Dodała: stacha



 

ja jestem zadowolona z obsługi, w niektórych bankach jest dużo dużo gorzej, od wejścia pretensje że się przyszło, a tu każdy z uśmiechem wita

Data dodania: 02/10/2010

Dodała: gość

Bank otwarty na klienta, przyjemna obsługa i ciekawa oferta.

Data dodania: 16/09/2010

Dodała: Berka

Osoby pracujące w banku są b.uprzejme.Zawsze kiedy czegoś nie wiem,załatwiając jakąś sprawę,służą pomocą. Jeśli chodzi o stanie w kolejce do kasy,to nie czekam dłużej niż 5 minut. Pozdrawiam cały personel banku.

Data dodania: 07/09/2010

Dodała: Cizia

bgz dalej prowadzi komunistyczna działalnosc tzn klijent to nasz wróg

Data dodania: 03/09/2010

Dodał: hiennna

SYF nie bank to komuna pracownicy nie kontaktowi klient jest zaskoczeniem DNIA

Data dodania: 01/09/2010

Dodał: helllennna




Poprzednia strona    ... 14 15 16 17 18 ...    Następna strona