Opinia negatywna
placówka zamknięta
brak mozliwości skontaktowania sie telefonicznie; jesli placówka została przeniesiona to nie powinno być już w internecie informacji o jej funkcjonowaniu w tym miejscu; zresztą dotyczy to też i innych placówek tego Banku

Data dodania: 15/10/2010

Dodał: Tomek

brak organizacji, wieczne kolejki, stara,doświadczona kadra zastąpiona młodziakami którym daleko do określenia doradca. STANOWCZO ODRADZAM!!!

Data dodania: 28/09/2010

Dodała: były klient

Braki w podstawowej wiedzy pracowników, nie potrafią nawet prawidłowo wypełnić wniosku wymaganego przez ich bank.

Data dodania: 07/09/2010

Dodała: ROBERT

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Totalny bałagan. Pomimo braku potwierdzenia spłaty pożyczki pobranej w roku 2008, to po roku czasu od całkowitej spłaty, dzisiaj tj. 20.08.2010r otrzymałam telefoniczne ponaglenie w sprawie urególowania do 23.08.2010r. zaległej kwoty zł. 125,00.

Data dodania: 20/08/2010

Dodała: Alicja

To najgorsza placówka bankowa jaką znam. Mi osobiście pogubili dokumenty dotyczące otwarcia rachunku, twierdzili ze złożyli wniosek o o kartę a karta nigdy nie dotarła, a na koniec nie zamknęli wszystkich rachunków i naliczali odsetki.

Data dodania: 10/08/2010

Dodała: Monika



 

Przy temp. zew 30 stopni, w oddziale jest 40. 1 kasjerka, panienka z \\\"obsługi\\\" klientów prowadzi dysputę z koleżanką a kolejka czekających do kasy 10 osób. Ten bank to jakaś pomyłka. Roczne opłaty z prowadzenia zwykłego ROR 350 zł,skandal

Data dodania: 21/07/2010

Dodał: ja

Placówka BPH została przeniesiona z ul. Słonimskiej na Branickiego Moja opinia o placówce BPH Białystok ul. Branickiego jest zdecydowanie negatywna: ogromne kolejki przez cały dzień, opieszałość i niekompetencja pracowników, naciąganie klientów

Data dodania: 18/06/2010

Dodał: Niezadowolony klient

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Jedna kasa do której zawsze jest ogromna kolejka.Kasjer pomaga w rozwiązywaniu problemów innym pracownikom.Co powoduje,że ciągle odrywa się od swoich obowiązków i wydłuża jego pracę.W następstwie czego wydłuża czas oczekiwania do kasy.

Data dodania: 15/06/2010

Dodała: aleksandra

ma racje Dorota, bank naciąga i nieinformuje klientow należycie zmienam bank i odradzam go znajomym

Data dodania: 11/06/2010

Dodała: kasia

Nie polecam!Wpłat trzeba dokonywać z przynajmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem. Na pytanie dlaczego pieniądze jeszcze nie doszły odp. zawsze "To niemożliwe" I nic nie idzie załatwić na telefon, trzeba się fatygować do placówki po wykrętne wyjaśnienia

Data dodania: 28/05/2010

Dodała: kilent




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9    Następna strona