Wszedłem za potrzebą rozmienienia stu złotych.Jaki bank ma z tym problem? Oczywiście millenium...Według mnie to już z głupiej grzeczności można by to było zrobić ale po co?

Data dodania: 27/03/2018

Dodał: Wojtek

Bardzo miłe i kompetentne Panie. Super obsługa klientów. Gratuluję tak udanego zespołu. Tak trzymać.

Data dodania: 23/10/2017

Dodał: Janusz

Miło, sprawnie - jest ok.

Data dodania: 22/08/2017

Dodała: klientka

Przykro mi to pisać ale w placówce nie honorują pełnomocnictwa notarialnego! Nie wywiązano się z przekazania danych do ZUS-u czego konsekwencją było nie wypłacenie emerytury.Czekam na słowa wyjaśnienia.

Data dodania: 01/08/2017

Dodała: Joanna

Potwierdzam wcześniejsze negatywne opinie, pracownicy z którymi miałam kontakt totalnie mnie lekcewarzyli. Mimo zapewnień brak informacji dotyczących rozwiązania mojego problemu. Złap klienta i miej go w nosie.

Data dodania: 17/07/2017

Dodała: Halina



 

Nie powinno być tak,ze w momencie gdy jest dużo ludzi,pracownicy odchodzą od okienek,gdzieś tam do swojego kantorka,obsługa jest jednak bardzo miła,powinny być jakieś krzesła żeby klient mogł podczas kolejki odpocząć.

Data dodania: 14/07/2017

Dodała: Irena

To jakaś kpina z tą placówka 4 okienka do kasy a jedną otwarta gdzie 10 osób czeka wstyd ! Niech zwolnia ta resztę pracowników a postawią wplatomat

Data dodania: 05/06/2017

Dodał: Karol

01.06.2017r obsługa z milenium nie chciala zastrzec mi karty odeslala mnie z kwitkim bym dzwonila na infolinie..

Data dodania: 01/06/2017

Dodała: Klientka

niekompetencja pracownika obsługującego mój wniosek o kredyt hipoteczny, nie informowal mnie o decyzji Banku przez 1,5 miesiąca, potem okazalo się, że wniosek anulowano, bo nie zlozyłam dokumentu - tyle, ze nikt mi nie powiedział, że mam go złozyć

Data dodania: 16/05/2017

Dodała: Basia

wczoraj odbierlalam pieniadze przezlane z zagranicy nie wyplacili mi w euro tylko polskich masakara

Data dodania: 09/03/2017

Dodała: anna




1 2 3 4 5 ...    Następna strona