Obsługa miła, ale na telefonie potrafią godzinami siedzieć i jakoś nie wierzę, że z klientami. Zwłaszcza, że na 5 wizyt w tej placówce, nigdy nikogo nie było, a telefon zajęty. Przecież Bank ma swoją infolinię.

Data dodania: 20/06/2011

Dodał: MisterX

zaangażowani w pracy,podczas kontaktu z klientem. fachowa obsługa.

Data dodania: 06/04/2011

Dodał: waldemar grajczyński

Przedstawiciel Banku umówił się ze mną spotkanie w Odddziale w sprawie oferty . Po przyjeździe do oddziału okazało się ,że pracownika nie ma. Nie odbierał telefonu, nie przeprosił za nieobecność.

Data dodania: 06/04/2011

Dodała: Aniela

Przy kredycie wymuszali zgodę na kartę kredytową i konto, której nie otrzymali. W związku z tym pewnie nie otrzymaliśmy kredytu. Po tygodniu Pani dzwoni, ze koniecznie chce mój podpis choć kredytu nie dostaniemy. Efektem jest wezwanie na komendę.

Data dodania: 02/03/2011

Dodała: Ręce opadają

Bardzo miła i szybka obsługa klienta. Od jakiegoś czasu lubię tu załatwiać moje sprawy związane z tym bankiem.

Data dodania: 23/02/2011

Dodała: Graja



 

Oczekiwanie w poniedzialki w godzinna porannych na pobranie gotowki, to kwestaia 30 do 60min. Uwazam to za za brak szacunku dla klienta, mysle ze zmienie bank.

Data dodania: 05/07/2010

Dodał: Wieslaw Spychala

szybkość obsługi, profesjonalizm Doradców

Data dodania: 11/06/2010

Dodał: mati

poziom obsługi klienta na żenującym poziomie. Oczekuja, że będę ganiał kilka razy do oddziału i znosił fochy doradcy z powodu ich błędów w systemie. Doradca robi łaskę, że wypisze dyspozycję.

Data dodania: 04/03/2010

Dodał: adam

nic nie można załatwić od ręki a i w wyznaczonym czasie też jest to nie możliwe !!

Data dodania: 19/02/2010

Dodała: pseudo

BRAK PROFESJONALIZMU,CZĘSTE POMYŁKI,PRÓBA OSZUSTWA(NIE UDOWODNIĘ),WŚCIBSTWO KASJEREK

Data dodania: 08/02/2010

Dodała: ZBIG




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona