moja ocena jest negatywna, gdyż kontakt z doradcą klienta jest utrudniony. Obiecuje, że oddzwoni i tego nie robi. Nawet jak jest umówiony na spotkanie to nie jest łaskawy poinformować, że jest chory!

Data dodania: 02/01/2014

Dodał: andrzej

Doradca klienta nie orientuje się w ofercie banku, straszne problemy w procesie brania kredytu. Doradca zgubił dokumenty, nie informuje o ważnych sprawach. NIE POLECAM.

Data dodania: 18/12/2013

Dodała: Kremka

Czas obsługi poniżej krytyki.

Data dodania: 04/12/2013

Dodała: klient

Całkowity brak kompetencji. Usługa nie zrealizowana.

Data dodania: 03/12/2013

Dodał: arek

Obsługa bardzo nieprofesjonalna. Po dzisiejszej wizycie byłam zażenowana, brak profesjonalizmu i szacunku do klienta

Data dodania: 29/11/2013

Dodała: Kate



 

Po raz kolejny chciałam ocenić Waszą placówkę. Zespół nieprofesjonalny i niemiły.

Data dodania: 08/10/2013

Dodała: Beata

Trzeba czekać 4 dni, wykonać z prywatnego telefonu około 20 tel. w oddziale 6 i dopiero otrzymacie...

Data dodania: 07/10/2013

Dodał: endriu

Nie polecam tej placówki. Brak taktu i profesjonalizmu obsługi, poza tym bardzo niemiłe podejście...

Data dodania: 07/10/2013

Dodała: Beata

Chciałem założyć konto firmowe bezpośrednio w banku, a nie przez Internet, by nie tracić czasu, ale w oddziale poinformowano mnie, że nie można. W domu, przez infolinie dowiedziałem się, że można... Czas i Paliwa mniej...

Data dodania: 17/07/2013

Dodał: Marcin

Najgorsza placówka bankowa, z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia, tu klient jest dla nich petentem, zero zainteresowania czy udzielenia fachowej pomocy, mam tu kredyt i jestem załamany, bo nikt nawet nie chce ze mną rozmawiać...

Data dodania: 15/07/2013

Dodał: kkkkk




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona