nieuprzejma obsługa. Z panią obsługującą nie dało się dojść do porozumienia, dopiero reakcja innej osoby z personelu wyjaśniła całą sytuacje. Chodziło o przedstawienie nowego dowodu osobistego. Sytuacja miała miejsce 12.12.2014 około godz.16.

Data dodania: 12/12/2014

Dodał: artur

Masakra miesiąc czekam na decyzje z daaaleka szerokim łukiem

Data dodania: 11/12/2014

Dodał: Bos

od 2 tygodni brak odpowiedzi na pisma złożone u Pani - a w ogóle od lipca oczekuje na załatwienie sprawy - czyli chodzi mi o oddanie moich pieniędzy ? !!! Znowu udziela się pożyczek moimi pieniędzmi. I obraca się moimi pieniędzmi. Karygodne

Data dodania: 09/12/2014

Dodała: izabella

:)

Data dodania: 07/12/2014

Dodał: Antek

Rzeczywiście beznadziejny kontakt telefoniczny z oddziałem banku- czy możecie to zmienić ? aby klienci byli w końcu zadowoleni?

Data dodania: 05/12/2014

Dodała: Grażka



 

Witam podziękowanie za profesjonalizm Pani Sylwii M. oddział super miłych pań (Jeszcze raz pełen profesjonalizm)

Data dodania: 02/12/2014

Dodała: Radek Jakubowski

niemiła obsługa, wyczuwalna nieprzyjemna atmosfera...

Data dodania: 29/11/2014

Dodał: Jacek

Bardzo długi czas oczekiwania w kolejce do konsultanta. za mała obsada.

Data dodania: 28/11/2014

Dodał: marian

Zamówiłam kopie umowy kredytowej. Czekam już ponad miesiąc. Bez efektu.

Data dodania: 27/11/2014

Dodała: Izabela

Nie można się dodzwonić . Na e-maile nie odpowiadają. Na mojej stronie wyświetla się, że konto oszczędnościowe jest oprocentowane na 0 % , a powinno być na 2 %. .

Data dodania: 26/11/2014

Dodał: Ryszard




Poprzednia strona    ... 15 16 17 18 19 ...    Następna strona