Niemiły i niekompetentny personel. Klienci banku ING w Czeladzi nie zasługują na tak nieżyczliwe zachowania. Lina.

Data dodania: 25/07/2013

Dodała: Lina

tragedia, obsługa niemiła

Data dodania: 17/06/2013

Dodał: klienteria

Nie polecam, obsługa niemiła i nierzetelna, na dodatek robią wszystko od niechcenia i jeszcze te przerwy na kawę i pogawędki. Myślałem, że mnie krew zaleje. W porównaniu z obsługą w Tychach to niebo a ziemia.

Data dodania: 17/06/2013

Dodał: klient

witam, dzisiaj wplacalam pieniadze przy ul polwiejskiej w poznaniu. Niestety obsluga nie zawiesila kartki, ze wplatomat nieczynny - no bo po cholere. Bank reklamacje przyjal ale okres oczekiwania to az 7 dni. NIE POLECAM!!!

Data dodania: 14/06/2013

Dodała: magda

Nie polecam wpłacania oraz wypłacania w bankomatach lub wpłatomatach przy ul. półwiejskiej w Poznaniu. NIE MA ŻADNEJ INFORMACJI, że wpłatomat jest nieczynny. Porwało mi kasę i muszę teraz czekać aż 7 dni na zwrot kasy! NIE POLECAM!!

Data dodania: 14/06/2013

Dodała: magda



 

notorycznie się spóźniaja

Data dodania: 06/06/2013

Dodała: 5

Bardzo niemiły pan mi doradzał! Niski poziom wiedzy praktycznej o tym co ich bank oferuje. Załatwienie czegoś z kontem internetowym, bądź f.inwest. to porażka! Panie, szczególnie w kasach b.miłe, ale to jedyny plus tej placówki!

Data dodania: 04/04/2013

Dodał: marcin

Nie wiem co dzieje się z tym bankiem, bo na wszystkie numery telefonu próbuje się dodzwonić i nic z tego?

Data dodania: 11/03/2013

Dodała: Maria

Masakra!!! Panie, które tam pracują do tego się nie nadają! Ciągłe powtarzanie nie mamy takich kompetencji, chyba weszło już im w życie codzienne.

Data dodania: 23/01/2013

Dodał: Kllient

często zepsuty wpłatomat

Data dodania: 07/09/2012

Dodał: zbyszek




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona