Kompetencja i jakże ceniony brak urzędniczych nawyków. Tak trzymać!

Data dodania: 16/08/2011

Dodał: Tadeusz

bardzo miła i przyjemna obsługa

Data dodania: 08/08/2011

Dodała: rene

bank otwarty nie od 9:30 a od 11:00

Data dodania: 26/07/2011

Dodała: chwilka

Na razie nie znam odpowiedzi na mój problem. Mamy dwa konta i nie można się zalogować. Podane dwa numery telefonów też nie odpowiadją.

Data dodania: 18/07/2011

Dodał: Waldek

Szybka i kompetentna obsluga

Data dodania: 15/07/2011

Dodała: Ewa



 

Bardzo sympatyczna obsługa, pracownicy są kompetentni. Bardzo fachowe podejście do klienta.

Data dodania: 24/06/2011

Dodała: zadowolony klient

Mila obsługa

Data dodania: 01/06/2011

Dodał: Marcin

od kilku godzin dostęp do bankowości internetowej jest niemożliwy. z ŻADNYM numerem nie można się połączyć, również ze stacj. n-rami oddziałów w Gdyni. ŻADNYCH informacji na jakim etapie są naprawy /!!/

Data dodania: 31/05/2011

Dodała: dorota

Bardzo miła obsługa, kompetentne osoby. Szybkie załatwienie sprawy. Gratulacje!!!

Data dodania: 31/05/2011

Dodała: Zadowolony klient

Wszystko jest ok. Szybka pomoc. Polecam!

Data dodania: 16/05/2011

Dodała: natala203




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona