1. wpłatomat częściej nieczynny niż czynny 2. przyszedłem założyć rachunek, była 9:57, pani obsługująca była już na miejscu, siedziała i czytała sobie coś na ekranie,z bezczelnym uśmiechem zbyła mnie:"zapraszamy po 10:00" i tak mbank stracił klienta

Data dodania: 10/06/2010

Dodał: Marcel

Opinia negatywna
placówka zamknięta
dodzwonić to się raczej nie można do tej placówki...

Data dodania: 04/06/2010

Dodał: Marek

Świetna placówka. Merytoryczna i uprzejma obsługa. Zwłaszcza pani. Korzystam z tego banku już długo i zawsze(czasem mimo problemów) potrafią mi pomóc.

Data dodania: 24/05/2010

Dodał: anthony button

Fatalna obsługa, niekompetentny doradca, totalne lekceważenie klienta. Szczerze odradzam bank i ten oddział!!!c5

Data dodania: 21/04/2010

Dodała: rozczarowana

Spróbujcie się dodzwonić.....

Data dodania: 16/04/2010

Dodał: Valdek



 

Miły i rzetelny doradca.

Data dodania: 24/03/2010

Dodał: damiano

Przedłużane są okresy na podpisanie umowy kredytowej. Przekazywane są niekompletne dokumenty do sądu o wpis do hipoteki, co powoduje przedłużenie spraw w sądzie, a co za tym idzie płacimy większe odsetki przez dłuższy okres.

Data dodania: 24/03/2010

Dodała: głogów

Opinia negatywna
placówka zamknięta
BEZNADZIEJA, NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW OD 2 DNI, WPŁATOMAT NIE DZIAŁA. mÓWIĄC KRÓTKO; KICHA.

Data dodania: 18/03/2010

Dodał: AREK

Obsługa jest miła, ale negatywa dla samego banku. Mają złodziejski błąd w systemie. Gdy rezygnuje się z limitu kredytowego, na koniec miesiąca pobierają "opłate za przekroczenie salda" mimo że się nie przekraczało. Błąd naprawiają już od roku!!!!!!!

Data dodania: 27/02/2010

Dodał: Seba

Katastrofa. W ten sposób Mbank przekształcił się z banku internetowego w bank który znowu wpada w segment kolejkowych i proceduralnych gniotów jak wszystkie molochy...Powodzenia w zdobywaniu internetowych klientów

Data dodania: 23/02/2010

Dodał: Gość




Poprzednia strona    ... 9 10 11 12 13 ...    Następna strona