Opinia pozytywna
placówka zamknięta
Bardzo miła obsługa. Pani szybko pomogła mi w moim problemie, doradziła rozwiązanie o którym nawet nie myślałem. Pełen Pozytyw.

Data dodania: 04/06/2013

Dodał: Marek

Pracownica zadziwiła mnie swoją niekompetencją ! Nie potrafiła odpowiedzieć mi na żadne pytanie zadane przeze mnie, cały czas szukała odpowiedzi w komputerze gdzie potem stwierdziła, że ich oddział się tym nie zajmuje.

Data dodania: 17/05/2013

Dodała: niezadowolona

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Ta placówka nie istnieje od dłuższego czasu. Niestety dowiedziałem się o tym dopiero na miejscu, po straceniu kilku godzin i kilku złotych na niepotrzebny dojazd... Wypadałoby poważniej i rzetelniej podchodzić do aktualizacji witryny.

Data dodania: 07/05/2013

Dodał: Krzychu

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
Bardzo fajne Panie siedzą w tej gorlickiej placówce, miałem problem zablokowałem konto. Godzinę dzwoniłem na infolinie i się nie dodzwoniłem. Więc podeszłem na rynek, Pani odblokowała mi konto i udzieliła mi informacji o specjalnej ofercie dla mnie.

Data dodania: 06/03/2013

Dodał: Kamil

Niekompetentni pracownicy. Zagubili moje dokumenty, które do nich dostarczyłem, zaczęły do mnie przychodzić ponaglenia z centrali. NIE POLECAM, OSTRZEGAM!

Data dodania: 14/02/2013

Dodał: obrain



 

Już trzeci miesiąc próbuję wypowiedzieć umowę prowadzenia rachunku. Na razie bezskutecznie, ponieważ Bank nieustannie stawia nowe przeszkody. Jest to skandal.

Data dodania: 21/01/2013

Dodał: kris

Brak kontaktu telefonicznego oraz niekompetencja pracowników tego punktu - złożyłem pismo które następnego dnia powinno być wysłane do centrali w Łodzi i w ciągu 10 dni nie zostało dostarczone. Na ten moment nikt nie wie co się z nim stało.

Data dodania: 14/10/2012

Dodał: Krzysztof

Wprowadzenie w błąd w sprawie opłat wynikających z przelewów z karty kredytowej.

Data dodania: 02/10/2012

Dodał: Kreuz

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
tak jak czytam te wasze opinie to aż nie moge uwierzyć. Ja nigdy nie miałem problemów z załatwieniem czegokolwiek w Multibanku. Obsługa super--zawsze pomocni. wszystko u nich da sie sprawnie załatwic.

Data dodania: 05/09/2012

Dodał: kamil

Opinia negatywna
placówka zamknięta
nie mozna sie dodzwonic. dodatkowe warunki otwarcia konta, o których nie ma mowy w reklamie

Data dodania: 13/08/2012

Dodała: kura domowa




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona