Pełen profesjonalizm i kompetencja.Polecam.

Data dodania: 28/01/2011

Dodała: Małgosia

zamkniety odzial

Data dodania: 20/12/2010

Dodał: julian

Próbowałem się dodzwonić w sprawie info o otwarciu konta, ale nikt nie raczy odebrać telefonu. Jak to świadczy o oddziale?

Data dodania: 17/12/2010

Dodał: kpp

Gubią dokumenty, nie odpowiadają na e-maile, obiecują oddzwonić i tego nie robią, obiecują przesłać elektronicznie dokumenty i tego nie robią, i nie jest to domeną tylko 1 osoby niestety

Data dodania: 08/10/2010

Dodała: Kasia

Pracownicy w placowce mowia cos odwrotnego do tego co powiedzili Ci na mLini ;/ Ci odsylaja do konsultanta a tamten do pracownika w placowce. Bank internetowy a przez 4 miesiace sie musialem prosic i placic za papierowy wyciag. Internetowy...takiego

Data dodania: 07/09/2010

Dodał: darek



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
bardzo słaba obsługa

Data dodania: 16/08/2010

Dodał: $$$$

Fatalne traktowanie klientów przez jednego z ochroniarzy

Data dodania: 17/06/2010

Dodała: ala

Opinia negatywna
placówka zamknięta
żenada poprostu jak działa ta placówka , od rana probuje sie dodzwonić i nikt nie odbiera telefonu . Umówiłem sie na spotkanie z doradca od kredytów , w drodze do baku dostaje telefon że niestety pani ni ema czasu . Kontak z pracownikami niemożliwy

Data dodania: 17/06/2010

Dodał: przedsiebiorca

1. wpłatomat częściej nieczynny niż czynny 2. przyszedłem założyć rachunek, była 9:57, pani obsługująca była już na miejscu, siedziała i czytała sobie coś na ekranie,z bezczelnym uśmiechem zbyła mnie:"zapraszamy po 10:00" i tak mbank stracił klienta

Data dodania: 10/06/2010

Dodał: Marcel

Opinia negatywna
placówka zamknięta
dodzwonić to się raczej nie można do tej placówki...

Data dodania: 04/06/2010

Dodał: Marek




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona