Brak informacji o numerach telefonów

Data dodania: 20/10/2011

Dodał: ZK

Najgorszy bank na swiecie,zrobiłam przelew EU 1 raz ale zeszlo 2 razy w tym samym czasie mimo ,że sms-em dostalam 1 kod.A wiecie co uslyszalam na infolinii?Prosze zlożyć reklamacje i w ciagu tygodnia PRAWDOPODOBNIE!!!!!!!!!pieniądze wrócą na konto.

Data dodania: 17/10/2011

Dodała: Jagoda

brak kontaktu telefonicznego z oddziałami banku, brak kontaktu telefonicznego z doradcami, fatalna obsługa, olbrzymia niewydolność, najgorszy bank z jakim miałem do czynienia:( żadnej sprawy nie można z nimi załatwić

Data dodania: 27/07/2011

Dodała: wiosna

Beznadziejnie, wolno, wolniej, nawolniej.

Data dodania: 21/06/2011

Dodała: Mircia

Fatalny kontakt! 2razy dostarczm ten sam dokument,potracili mi 60zl za nie dostarczenie i otrzymuje smsa ,ze po raz kolejny mam dostarczyc ten sam dokument i nr telefonu na ktory wcale nie idzie sie dodzwonic!

Data dodania: 18/05/2011

Dodała: Edyta



 

Brak informacji o numerach telefonów. Zerowy kontakt telefoniczny.

Data dodania: 03/01/2011

Dodał: Andrzej

Zdarzył się brak dostępu do pieniędzy po otwarciu - pracownik dzwonił do domu (!) do przełożonego, aby przyszedł i umożliwił wypłatę. Na wypłacenie pieniędzy zdarzyło mi się czekać od 17:30 do 18:30, zatem obsługa trwa długo.

Data dodania: 07/10/2010

Dodał: Chuch

brak kontaktu telefonicznego z klientem

Data dodania: 16/09/2010

Dodał: niezadowolony

Nie można się do nich dodzwonić..:(( Telefon albo nieaktualny (nie ma takiego numeru) albo nikt nie odbiera:((

Data dodania: 21/07/2010

Dodała: Teresa

nie ma chyba gorszego banku w kaliszu - obsługa katastrofalna. polityka banku - lepiej chyba w ze świniami jeść z jednego koryta niż zadawać się z tym "bankiem"

Data dodania: 18/06/2010

Dodał: Paweł




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona