Fatalny kontakt! 2razy dostarczm ten sam dokument,potracili mi 60zl za nie dostarczenie i otrzymuje smsa ,ze po raz kolejny mam dostarczyc ten sam dokument i nr telefonu na ktory wcale nie idzie sie dodzwonic!

Data dodania: 18/05/2011

Dodała: Edyta

Rzetelny bank . Wspaniała obsługa . Mili doradcy .

Data dodania: 14/02/2011

Dodał: Marian

Brak informacji o numerach telefonów. Zerowy kontakt telefoniczny.

Data dodania: 03/01/2011

Dodał: Andrzej

Super Oddzial , Ludzie tu pracujacy to naprawdę kompetentne osoby, zawsze uśmiechniete i pomocne.Obsługa firm na najwyższym poziomie.Polecam!!!!!

Data dodania: 29/12/2010

Dodała: magda m.

Zdarzył się brak dostępu do pieniędzy po otwarciu - pracownik dzwonił do domu (!) do przełożonego, aby przyszedł i umożliwił wypłatę. Na wypłacenie pieniędzy zdarzyło mi się czekać od 17:30 do 18:30, zatem obsługa trwa długo.

Data dodania: 07/10/2010

Dodał: Chuch



 

Szybka decyzyjność, dostępność do pieniędzy. Kompetentna i miła kadra. Profesjonalizm. Jestem zadowolony z obsługi konta firmowego a przede wszystkim z pomocy Pani Dyrektor

Data dodania: 18/09/2010

Dodał: .

brak kontaktu telefonicznego z klientem

Data dodania: 16/09/2010

Dodał: niezadowolony

Nie można się do nich dodzwonić..:(( Telefon albo nieaktualny (nie ma takiego numeru) albo nikt nie odbiera:((

Data dodania: 21/07/2010

Dodała: Teresa

Dlaczego Wasze Banki - oddziały terenowe nie maja opublikowanych nr telefonicznych dla kontaktów z klientem. Centrala nie zawsze wie na jakim etapie są załatwiane sprawy klientów i poleca kontakt osobisty (??!!)

Data dodania: 09/07/2010

Dodał: Życzliwy (na razie) klient

nie ma chyba gorszego banku w kaliszu - obsługa katastrofalna. polityka banku - lepiej chyba w ze świniami jeść z jednego koryta niż zadawać się z tym "bankiem"

Data dodania: 18/06/2010

Dodał: Paweł




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona