JESTEM KLIJENTKĄ TEGO ,,BANKU,, BARDZO NIEZADOWOLONĄ DORADCA FINANSOWY DORADZIŁ MI JAK SZYBKO MOGĘ STRACIĆ 2000 ZŁ KAZAL MI ZROBIĆ WYCENĘ NIERUCHOMOŚCI ALE UBEZPIECZYCIEL NIE ZGODZIŁ SIĘ I TAK NIE MAM 2000 ZŁ

Data dodania: 05/10/2011

Dodała: ALA

Obsługują system ratalny w Saturnie. Blankiety wpłat nie przysyłają w ogóle; nawet o tym nie informując,można czekać. W oddziale mówią,że na pewno wysłali. Dopiero przez infolinie dowiedziałem się że blankiety są dodatkowo płatne. Nie polecam

Data dodania: 28/09/2011

Dodał: andrew

Ten bank to koszmar.Mimo ,że przy zawieraniu umowy obiecywano ,że będzie można przewalutować kredyt w każdej chwili i za pierwszym razem bezodpłatnie to teraz gdy chciałem to zrobić to okazało się ,że kredytu nie można przewalutowaą.Odradzam ten bank

Data dodania: 23/05/2011

Dodał: kredytobiorca

bardzo nie miła obsługa

Data dodania: 13/04/2011

Dodała: kasia

Stanowczo odradzam ten bank.Obsługa klienta żałosna.Wysyłane dokumenty faksem przepadają.Wszystko trzeba wysyłać listem poleconym.Nawet pracownik banku przyznał,że mają bałagan.Bardzo żałuję podjętej decyzji.Całe szczęście,że to tylko kredyt samoch

Data dodania: 28/03/2011

Dodała: Niezadowolona



 

całkowita ignorancji klienta

Data dodania: 08/06/2010

Dodał: piotr

Utrudniony kontakt z Bankiem. Jestem kredytobiorcą waszego banku, wielokrotnie prosiłem o wykaz wysokości rat mojego kredytu hipotecznego, którego stary wykaz się skończył, niestety czekam już 4 miesiąc i nic. Co się z wami dzieje.

Data dodania: 24/02/2010

Dodał: Tomasz

zaraz po podpisaniu umowy kredytu hipotecznego wyszły braki w kompetencji pracowników, później podwyższali oprocentowanie jak chcieli, złożyłem wniosek o zmianę warunków,to przepadł:jak obniżyli oprocentowanie-źle wyliczyli raty.infolinia porażka.

Data dodania: 04/12/2009

Dodał: Younger

Santander-najgorszy bank,drogie kredyty samochodowe,wykłócają się nawet o 1 grosik i podają od razu do windykacji,infolinia i obsługa klienta do d...y,ciężko skontaktować się z bankiem i za wszystko odpowiada klient!kręcą jak się tylko da,żałosne!!

Data dodania: 27/10/2009

Dodała: Ania

Uwaga na dodatkowe prowizje i ubezpieczenia . Chcesz wziąć jeden z najdroższych kredytów - zgłoś się do Santander Brak jakichkolwiek kontaktów z bankiem , oprócz żałosnej infolinii.

Data dodania: 02/07/2009

Dodała: Klara




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona