Bardzo miła i sympatyczna obsługa.Polecam

Data dodania: 09/04/2016

Dodała: Ewelina

Brak kompetencji pracowników, na zapytania udzielaja miło odpowiedzi które za kilka dni nijak mają się do zadanego wczesniej pytania uzasadniając że muszą coś wysłać do centrali i czekać tam na opinie i zatwierdzenie, jednym słowem wprowadzają w błą

Data dodania: 07/09/2015

Dodała: lena

Opinia negatywna
W dniu 3.09.2014 kasjerka nie chciała przyjąć ode mnie pieniędzy na spłatę kredytu, ponieważ kredyt był na syna...

Data dodania: 04/09/2014

Dodała: Basia

Opinia negatywna
po godz. 18.00 zamknięte drzwi do bankomatu (wpłatomatu), następny na lewobrzeżu (albo zamek uszkodzony, inna możliwość to zamknięcie na cztery spusty) dodzwonić się niemożliwe...

Data dodania: 06/08/2014

Dodał: andre

OK. Można załatwić wiele spraw. Od jakiegoś czasu znaczna poprawa obsługi. Kompetentnie

Data dodania: 24/07/2014

Dodała: nicky



 

wszystkim odradzam. Jeśli podejmujesz ten bank, ładujesz się w wielkie kłopoty...!!! Totalna niekompetencja, I ciągłe zmiany pracowników

Data dodania: 09/06/2014

Dodała: p.

Trzymajcie się z daleka od tego banku !!! Brak telefonu do placówki w Malborku - poniesiecie tylko koszty na infolinię, gdzie nie można się dodzwonić. Tragiczna bankowość internetowa.

Data dodania: 19/05/2014

Dodała: Tosia

Wpłata na konto trwała ok. 10 minut; myślałam, że mnie trafi! Jak to możliwe... Też pracowałam w banku (innym) i jak zawieszał się system informowałam o tym klienta, że chwilkę musimy poczekać. A ten kasjer nic nie powiedział.

Data dodania: 05/05/2014

Dodała: P.

Kompletna niekompetencja i ignorancja.

Data dodania: 18/04/2014

Dodał: Ja

Witam, przykro mi bardzo, ale gorszej obsługi nie widziałam, brak kompetencji, pracownicy nie są zorientowani w procedurach banku, przynajmniej w tym oddziale. Uważam, że jest to działanie na Waszą szkodę...

Data dodania: 15/04/2014

Dodała: celi




1 2 3 4 5 ...    Następna strona