Niemiła obsługa...

Data dodania: 01/01/2014

Dodała: Panna_M

Pani menadżer nie wykazała się zbytnio kompetencją. Gdyby nie inni pracownicy, których musi pytać o pomoc, nie sprzedałaby nic.

Data dodania: 26/11/2013

Dodała: Aleksandra

Dołączam się do negatywnej opinii o placówce; przed podpisaniem kredytu odpisują na każdą wątpliwość bez zwlekania-po podpisaniu-czekamy po 2 tygodnie i nic-trzeba samemu dzwonić...

Data dodania: 05/11/2013

Dodał: aaaa

nieprzyjemna obsługa, chyba że przychodzi się po kredyt to są przemiłe :) brak jakiegokolwiek wsparcia po sprzedażowego i pomocy w ciężkich przypadkach.

Data dodania: 18/10/2013

Dodała: Mariola

Pracownik tego banku odpowiada na e-maile nawet po 3 tygodniach (przed podpisaniem umowy nie było takich kłopotów). Obsługa niemiła, więc odradzam kredyt hipoteczny w tym banku, a tym bardziej w tym oddziale...

Data dodania: 25/09/2013

Dodała: Joanna



 

Bank jest ok, choć obsługa niemiła. Uważajcie!

Data dodania: 23/09/2013

Dodała: o.

Obsługa klienta - trzeba mieć silne nerwy. Kredyt zapomnij! W placówce spędziłem 3 godziny. Proponowano mi kredyt, którego nie chciałem tzn. kwotę . Wyciąg oczywiście, ale najpierw trzeba jechać go potwierdzić do banku. Wydruk z konta nie wystarczy.

Data dodania: 16/07/2013

Dodał: Andrzej

Wielki negatyw. Panie nie umieją odpowiedzieć na podstawowe pytania. Obsługa niemiła.

Data dodania: 27/06/2013

Dodała: Ala

fatalna obsługa, nieprzyjemna, powolna, DRAMAT!!!!!!!!!!!

Data dodania: 14/06/2013

Dodała: Kacper

bardzo niemiła obsługa, niekompetencja pracowników, odradzam

Data dodania: 10/06/2013

Dodał: jarekj




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona