W placówce w Bytomiu jest bardzo miła i profesjonalna obsługa.

Data dodania: 25/03/2013

Dodała: Agna

wszystko szybko można załatwić, bardzo miła obsługa.

Data dodania: 15/03/2013

Dodała: jadzia

kontakt telefoniczny graniczy z cudem, od tygodnia usiłuję się skontaktować z pracownikiem z kredytów -bezskutecznie, ignorująca klienta a jestem nim od 10 lat.

Data dodania: 14/03/2013

Dodała: Alicja

odblokowanie konta trwa zbyt długo.

Data dodania: 14/03/2013

Dodał: Władysław

Szybka, profesjonalna i bardzo miła obsługa.

Data dodania: 21/02/2013

Dodała: mariola



 

Bank ten nie zdaje rezultatu, nie można się do niego nigdy dodzwonić, nikt nie odbiera tel., próbowałam ostatnio paręnaście razy i bez skutku, po prostu tel. w tym banku to zbyteczna rzecz bo nie odbierają.

Data dodania: 14/02/2013

Dodała: kobieta

Obsługa bardzo powolna, niesympatyczna. Placówki nie polecam.

Data dodania: 07/02/2013

Dodała: klientka

W sumie bank ok. Panie bardo miłe i nie ma kolejek. Mam tam konto i kartę kredytową

Data dodania: 05/02/2013

Dodał: Barti

Albo mam takiego pecha, albo w tej placówce to standard... zawsze trafiam na sytuację, kiedy siedzą 2 panie (a są 4 stanowiska obsługi), jedna obsługuje klientów, druga udaje, że pracuje. Niby 2 osoby przede mną a zawsze godzina pęka.

Data dodania: 05/02/2013

Dodał: klient BANKU

Brak profesjonalizmu, czeka się na aneksy nierealne terminy, nie liczą się z dobrem klienta, któremu zależy na szybszej obsłudze, porażka. Obiecują oddzwaniać z informacjami, tylko obiecują.

Data dodania: 04/02/2013

Dodała: klient




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona