Czasami nie odbierają mili Państwo, ponieważ jak wszędzie nieraz po prostu nie można odebrać telefonu i wszędzie tak jest. Jeżeli chodzi o odszkodowanie, wszystko sprawnie. Może po prostu trafiacie na "złych" przedstawicieli i tyle :)

Data dodania: 27/02/2012

Dodała: Eliza

Witam.Miałem uszkodzenie samochodu 5 dni przed świętami,miałem autocasco. Wypłacono mi bardzo szybko,przed Nowym Rokiem .Bardzo miła obsługa,polecam.

Data dodania: 04/01/2012

Dodał: Wazalde

Wypłata w 2 dni. Szok. To dopiero firma, nie jakieś tam pzu, czy warta. Wszystko na miejscu, nie jakieś tam centra likwidacji. Polecam.

Data dodania: 08/12/2011

Dodał: zadowolony

Mam tam samochód i mieszkanie. Wszystko zawsze na czas i bez problemu, niemal od reki. Bardzo kompetentni i skorzy do pomocy. Oby takich więcej!

Data dodania: 25/11/2011

Dodał: Włodzimierz

BARDZO PROFESJONALNA I MIŁA,A PRZEDE WSZYSTKIM SZYBKA OBSŁUGA. DZWONIŁEM DWA RAZY, W TYM RAZ PRZEZ 17-TKE I BEZ PROBLEMU ZAŁATWIŁEM CO CHCIAŁEM. PO ODESŁANIU DOKUMENTÓW WE WTOREK KASA NA KONCIE BYŁA W PIĄTEK,TAKŻE BARDZO SZYBKO. 100% ZADOWOLENIA.

Data dodania: 07/10/2011

Dodał: ZEUS



 

Super obsługa w Filii w Bielsku Podlaskim. Panie wszystko wytłumaczą, zaproponują. Po prostu fajnie jest zawierać ubezpieczenia w takim towarzystwie.

Data dodania: 22/09/2011

Dodał: adam

Polisy mają mega drogie, ale opinia dotyczy placówki więc powiem tak: dodzwoniłem się za drugim razem na sekretariat, kontakt miły i pomocny.Następnie przedzwoniłem po zaświadczenie o bezszkodowej jeździe do Pani od OC. Miałem je po 20min.na mailu:)

Data dodania: 24/08/2011

Dodał: Pelus

Współpracuję z tą firmą 3 lata i do tej pory nie ma żadnych problemów.Rzetelni fachowcy, kiedy potrzeba potrafią dobrze i uczciwie doradzić. Pracują tam bardzo kontaktowe osoby i wszystkie tematy można sprawnie i szybko załatwić. Dbają o klienta.

Data dodania: 30/07/2011

Dodała: Księgowa

Szybciutko i bardzo sprawnie. Mam szkodę z AC jestem pod wrażeniem jakości obsługi. Polecam!

Data dodania: 20/07/2011

Dodała: Anna

100% profesjonalizmu, nie wiem czemu inni mieli kłopoty? Może brak podstaw komunikacji z strony petentów? Jest zadowolony trzy razy TAK!

Data dodania: 18/07/2011

Dodał: michał




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona