Witam! Odpowiadając na otrzymane pismo COP Kraków/6/2011/TC negatywnie oceniam kompetencje osób pracujących w biurze obsługi posprzedażowej. Otrzymane dokumenty oraz telefoniczne wyjaśnienia nie trzymają się rzeczywistości.c.d listem poleconym

Data dodania: 22/01/2011

Dodał: Grzegorz T

niestety nie mam dobrej oceny co do pracy warty, juz 7 miesiecy czekam na wyjasnienie sprawy i jestem non stop zwodzona ... pan ktory sie zajmuje moja sprawa przedluza non stop moja sprawe

Data dodania: 18/01/2011

Dodała: kika

OBSŁUGA MNIEJ NIŻ FATALNA,CZŁOWIEK NIE LICZY SIĘ WOGÓLE JAKO KLIENT TYLKO JAKO RZECZ.NAJGORSZA OBSŁUGA W POLSCE.SZCZEGÓLNYM PRZYPADKIEM JEST JEDEN PAN

Data dodania: 28/07/2010

Dodał: GOŚĆ

Miałam przyjemność dwa razy korzystać z usług tej placówki i za każdym razem obsługa była miła i rzeczowa, i nawet do mnie oddzwoniono.

Data dodania: 07/05/2010

Dodała: megg

Bardzo miła i profesjonalna obsługa

Data dodania: 19/02/2010

Dodał: jacek



 

OGÓLNIE RZECZ BIORĄC CIĘŻKO CO ZAŁATWIĆ PRZEZ TĄ FIRMĘ,SZKODĘ ZGŁOSIŁEM WE WRZEŚNIU I DO TEJ PORY PRZECIĄGAJĄ WYPŁATĘ PIENIĘDZY MIMO,ŻE JUŻ MAM KOSZTORYS

Data dodania: 21/01/2010

Dodał: KLIENT

Bardzo miła i kompetentna obsługa, dobre doradztwo, polecam.

Data dodania: 28/11/2009

Dodał: k.c.

Szkoda zgłoszona 3mięsiące temu nie została załatwiona nic moj sprawie nie zrobiono jak dzwonie to nikt nie odpowiada na moje pytania ani nic nie robi tym kierunku .

Data dodania: 12/11/2009

Dodał: tofik

nikt nie odbiera. czy tam ktos pracuje???? szkoda zostala zgoszona 15.06.2006.

Data dodania: 06/11/2009

Dodał: 123

szybko mile tanio

Data dodania: 17/10/2009

Dodała: marta




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10    Następna strona