bardzo miła obsługa, wyczerpująca informacja dot.mojej sprawy, pomoc osób z obsługi klienta przy wypisywaniu formularza.super

Data dodania: 24/11/2017

Dodała: Ewa

Młodszy doradca Joanna - arogancka , szorstka . Brak profesjonalizmu . Skutecznie zniechęciła mnie do współpracy z bankiem . Będę odradzał innym korzystanie z waszych usług .

Data dodania: 13/04/2015

Dodał: Krzysztof

Miła Pani namawiała mnie do zmiany OFE kilka lat temu. Zgodziłam się. Przyszła szybko podpisać stosowne dokumenty, po czym nie odezwała się do mnie kilka lat. Tak się prowadzi tam klienta.

Data dodania: 15/07/2014

Dodała: Aneya N.

obsługa ok, ale czeka się w kolejkach do kas godzinami, a czynne są 2-ie kasy na 6 stanowisk. Nie wiem czy wszędzie tak jest, w każdym banku tej sieci.

Data dodania: 23/12/2013

Dodał: Michał

Po 1: może ktoś inny się skontaktował, po 2: pracowałam w podobnych miejscach i nie masz racji, są różne bazy, a czasami numery generowane są przez system losowo (ciąg cyfr), wystarczy się dopytać, a nie tworzyć konspiracje jakby ktoś dzwonił...

Data dodania: 23/10/2013

Dodała: Luelle



 

Miałam pracować w biurze a kazali mi chodzić po domach.

Data dodania: 19/08/2013

Dodała: miki

TELEFON MILCZY

Data dodania: 02/08/2013

Dodała: SDF

Niestety, interesują się do momentu jak już podpiszą umowę a o zmianie agenta nawet nie raczą powiadomić, ale jak dzwoni nowy "opiekun" to mówi "pewnie dostała Pani wiadomość o zmianie na maila"... tak akurat... już drugi raz mam taką sytuacje.

Data dodania: 22/05/2013

Dodała: Crystal11

Nie można się do nich dodzwonić, Nie chcą przysyłać agentów do klienta.

Data dodania: 09/05/2012

Dodał: klient

za duze prowizje w III filarze i OFE

Data dodania: 23/02/2012

Dodał: Nemo




1 2 3    Następna strona