Przeludnienie, nie ma jak się zapisać...chyba ze na termin za kilka tygodni jak dobrze pójdzie ;-D

Data dodania: 18/11/2009

Dodała: Ania

Po wcześniejszym uzgodnieniu wizyty u lekarza spec. z cierpiącym dzieckiem przyjechałam do kliniki,ale lekarz stwierdził,że nie został poinformowany przez recepcje o nas dlatego nas nie przyjmie nawet po prośbach pań z recepcji odjechałam z kwitkiem

Data dodania: 10/11/2009

Dodała: Ewa

poszłam do stomatologa przebadać zeby,powiedziała,że trzeba leczyć,zapytała się czy ma leczyć ja odparłam,że jeżeli jest w moim pakiecie leczenie to tak i zaczęła mi leczyć.Po 3 tygodniach dostałam tel,że mam do zapłaty 351zł.MIŁO!:(

Data dodania: 02/10/2009

Dodała: :(

Bardzo profesjonalna obsługa Klienta

Data dodania: 21/05/2009

Dodał: Drobny

Dramatyczny. Niemożność zapisania się do specjalisty p (brak miejsc), miesięczne oczekiwanie na badanie diagnostyczne a teraz i rehabilitację(na skierowaniu mam napisane: pilne. Zgłaszanie reklamacji bezcelowe nic ich nie rusza.

Data dodania: 22/04/2009

Dodała: Asia G.



 

Pobieranie krwi z palca u małych dzieci to masakra. U mojej dwójki trwało to pół godziny. Trzy panie nie mogły sobie z tym poradzić. Dziecko w histerii - wyobrażcie sobie. JUŻ NIGDY W ŻYCIU

Data dodania: 18/03/2009

Dodała: daria

Placówki w Krakowie. Dziecko chore nie ma szansy dostania się w dniu rozpoczęcia choroby - zawsze brak miejsc. To już w przychodni państwowej nie ma takiego problemu.

Data dodania: 18/03/2009

Dodał: alicja

Opinia o całej sieci - niestety było super, a jest gorzej - coraz więcej pracowników firm, które wykupiły pakiety medyczne korzysta z kliniki co powoduje, ze bardzo trudno dostać sie do lekarza, wydłużają się terminy zapisów.

Data dodania: 18/03/2009

Dodał: darek

Mało kompetentni lekarze. Pakiety, w ramach których czeka się na wizytę do specjalisty po parę tygodni.

Data dodania: 06/03/2009

Dodała: 11111

szybka i kulturalna obsługa

Data dodania: 06/03/2009

Dodał: paweł l




Poprzednia strona    ... 10 11 12 13 14    Następna strona