Ilu pacjentów tyle opinii – czytam i oczy szerzej otwieram, chyba dawno nie byliście w państwowej przychodni i zapomnieliście jak to wygląda w realu... Dla mnie Enel-Med jest super, zawsze mogę liczyć na profesjonalną konsultację i miły personel.

Data dodania: 20/09/2016

Dodał: gosc

Z ciekawości wyciągnęłam dokumentację, aż się jeży włos na głowie co tam napisali. Mam wpisane nawet nazwy leków psychotropowych, na które nie miałam recepty. Objawy, których nie podawałam. Co tam się u licha dzieje? Te negatywne opinie są prawdziwe

Data dodania: 10/09/2016

Dodała: Maria

Z ciekawości wyciągnęłam dokumentację, aż się jeży włos na głowie co tam napisali. Mam wpisane nawet nazwy leków psychotropowych, na które nie miałam recepty. Objawy, których nie podawałam. Co tam się u licha dzieje? Te negatywne opinie są prawdziwe

Data dodania: 10/09/2016

Dodała: Maria

Lekarz - urzędnik, potrafi powiedzieć osobie z hashimoto, że nie wypisze ATPO i Wit. D - ' bo jest rozliczany z ilości badań' podczas gdy mam pakiet za 350 zł. Chodząc prywatnie wydam mniej, więc rezygnuje.

Data dodania: 10/09/2016

Dodała: Kaśka

Nie dajcie sobie wcisnąć pakietów, ponieważ mając pakiet nieobejmujący endokrynologa, nie dostaniecie się do niego w trybie komercyjnym. Jesteś skreślony gdy masz pakiet nawet za 10zł na internistę i medycynę pracy. TOTALNY BRAK ETYKI DLA CHORYCH.

Data dodania: 04/09/2016

Dodała: cbeata



 

Najlepsza sieć, krótki czas oczekiwania i profesjonalni lekarze. Pozdrawiam bardzo miłe panie recepcjonistki ;)

Data dodania: 01/08/2016

Dodał: rob

nigdy nie miałem problemu z terminami w enel med - logiczne jest, że nie do każdego specjalisty można dostać się od ręki, jednak zarówno czas oczekiwania jak i jakość obsługi są nieporównywalnie lepsze niż w innych przychodniach.

Data dodania: 10/07/2016

Dodał: Paweł

bardzo mili i konkretni lekarze! To nie moja pierwsza prywatna sieć w której jestem, ale wcześniejszego pakietu u konkurencji nie wspominam zbyt dobrze. Po tych doświadczeniach nie spodziewałam się zbyt wiele po enelu, ale mile się zaskoczyłam.

Data dodania: 04/07/2016

Dodała: iwona

Masakryczny poziom obsługi klienta, przez małolaty którym nic się nie chce. Na wizyty trzeba czekać po 3 miesiące. MASAKRA! NIE KUPUJCIE TAM USŁUG ABONAMENTOWYCH. Ta prywatne firma niczym nie rożni się od NFZ!!! STRATA PIENIĘDZY!

Data dodania: 02/07/2016

Dodał: Bartosz

Szkodzą zamiast pomagać. Po podaniu danych osobowych i stwierdzeniu, że pacjent ma pakiet, mimo, że chce zapłacić - wizyta za 2 tygodnie w miejsce wolnej za 2 dni. KOMERCHA, a nie leczenie. NIE BIERZCIE ABONAMENTÓW!!!

Data dodania: 01/07/2016

Dodała: Zawiedziona




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona