oczywiście w ich sprawie. Mnie zostawiła, uważając chyba, że mogę poczekać " małżeństwo są bardziej wartościowymi klientami, bo nie składają reklamacji, tylko chcą kupić". Ja nie wygrałam czasu na loterii, żeby przepuszczać osoby. Jestem kobietą ...

Data dodania: 20/05/2016

Dodała: Aneta

zrozumiałam. Gdy zaczęła mnie obsługiwać i pisać reklamacje, podeszła młoda kobieta prosząc o gazetkę, którą jej podała, co rozumiem. Chwilę potem mąż klientki podszedł i o coś zapytał, potem Pani obsługująca zaczęła dzwonić...

Data dodania: 20/05/2016

Dodała: Aneta

przyniosłam do reklamacji buty, które kupiłam około tydzień temu i które popękały mi. Byłam z dziećmi, więc spieszyło mi się, tym bardziej , że Pani pracownik 30 min. wcześniej nie mogła mnie obsłużyć, bo miała innego klienta, co oczywiście ...

Data dodania: 20/05/2016

Dodała: Aneta

W dniu dzisiejszym t.j. chciałam skorzystać z reklamacji na punkcie obsługi klienta około 19,00. Nie dość, że Pani obsługująca była jedyną na tym punkcje, to jeszcze zostałam \"olana\". , a mianowicie...

Data dodania: 20/05/2016

Dodała: Aneta

To najbardziej naciągający na cenach sklep, jaki znam. Ceny przy kasie czasem nawet dwukrotnie wyższe, jak na półce. Policzyłam, że na rachunku na 300zł, skroili mnie o 10%!!! Na reklamacje złożone na formularzu na ich stronie, nie ma odpowiedzi.

Data dodania: 10/05/2016

Dodała: Nina



 

Przez niedbałość marketu Auchan przy ul. Krzywoustego doznałem wypadku w tym sklepie. Mam uraz nerwu lewej stopy i utykam, chodzę po lekarzach aby odzyskać sprawność a market mimo zgłoszenia wypadku nie poczuwa się do odpowiedzialności.

Data dodania: 24/02/2016

Dodał: Poszkodowany!!!!

Nie moglem zaplacic za paliwo, bo nie dzialala mi karta. Kazali zostawic samochod i przywiezc pieniadze. Nie bylo mowy o zaplaceniu przelewem w ciagu kilku godzin. Bylem kilkadziesiat kilometrow od domu. To moja ostatnia wizyta w Auchan.

Data dodania: 08/11/2015

Dodał: Marek

Pomimo wielokrotnych prób, brak możliwości dodzwonienia się na numer 44 / 648 86 00 ,

Data dodania: 30/10/2015

Dodał: zawiedziony

kierowcy bezpłatnych autobusów są bezczelni aroganccy uważają się za najważniejszych a tacy nie są jako pracodawca nie zatrudniłbym gburów którzy nie zajmują się swoimi obowiązkami

Data dodania: 14/04/2015

Dodał: staly klient

Dziś odwiedziłem stoisko mięsno-wędliniarskie, nie byłem w stanie zrobić zakupów, nieświeże produkty i ogólny brak porządku...

Data dodania: 14/03/2014

Dodał: Starszy Emeryt




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona