W dniu dzisiejszym t.j. chciałam skorzystać z reklamacji na punkcie obsługi klienta około 19,00. Nie dość, że Pani obsługująca była jedyną na tym punkcje, to jeszcze zostałam \"olana\". , a mianowicie...

Data dodania: 20/05/2016

Dodała: Aneta

To najbardziej naciągający na cenach sklep, jaki znam. Ceny przy kasie czasem nawet dwukrotnie wyższe, jak na półce. Policzyłam, że na rachunku na 300zł, skroili mnie o 10%!!! Na reklamacje złożone na formularzu na ich stronie, nie ma odpowiedzi.

Data dodania: 10/05/2016

Dodała: Nina

Przez niedbałość marketu Auchan przy ul. Krzywoustego doznałem wypadku w tym sklepie. Mam uraz nerwu lewej stopy i utykam, chodzę po lekarzach aby odzyskać sprawność a market mimo zgłoszenia wypadku nie poczuwa się do odpowiedzialności.

Data dodania: 24/02/2016

Dodał: Poszkodowany!!!!

Nie moglem zaplacic za paliwo, bo nie dzialala mi karta. Kazali zostawic samochod i przywiezc pieniadze. Nie bylo mowy o zaplaceniu przelewem w ciagu kilku godzin. Bylem kilkadziesiat kilometrow od domu. To moja ostatnia wizyta w Auchan.

Data dodania: 08/11/2015

Dodał: Marek

Pomimo wielokrotnych prób, brak możliwości dodzwonienia się na numer 44 / 648 86 00 ,

Data dodania: 30/10/2015

Dodał: zawiedziony



 

kierowcy bezpłatnych autobusów są bezczelni aroganccy uważają się za najważniejszych a tacy nie są jako pracodawca nie zatrudniłbym gburów którzy nie zajmują się swoimi obowiązkami

Data dodania: 14/04/2015

Dodał: staly klient

Dziś odwiedziłem stoisko mięsno-wędliniarskie, nie byłem w stanie zrobić zakupów, nieświeże produkty i ogólny brak porządku...

Data dodania: 14/03/2014

Dodał: Starszy Emeryt

Pani na kasie poinformowała mnie, że zakupy mogę rozłożyć na raty, poszłam do punktu finansowego gdzie potwierdzono to, gdy otrzymałam rozliczenie karty okazało się, że całość za zakupy muszę wpłacić natychmiast...

Data dodania: 14/03/2014

Dodała: magda-szczecin

Dzisiejsze zakupy w Auchan Szczecin. Byłam z 5-letnią córką i 1,5 rocznym synem,na kasie z pierwszeństwem na moją prośbę ani kasjerka ani przechodząca Pani z obsługi nie zareagowały,byłam ostatnia w kolejce,przede mną stało 6 niemieckojęzycznych osób

Data dodania: 12/03/2014

Dodała: Matka Dzieci

Kupiłem sprzęt elektroniczny, cena około 1300PLN. Po 14 dniach urządzenie przestało działać. Punkt serwisowy załatwia reklamację już dwa miesiące.

Data dodania: 12/03/2014

Dodał: Z.




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona