przychodnia jak za czasów PRL...nigdy nie mozna sie dodzwinić a lekarze ciągle zmęczeni swoją pracą. KOSZMAR

Data dodania: 11/09/2012

Dodała: Kasia

Powinni zamknąć tą placówkę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drugi raz odwołują mi wizytę i po raz kolejny nie mogę się dodzwonić, żeby umówili mnie na kiedy indziej. Tragedia!!!!!!!!!!!!!! Bardzo dużo juz czasu przez nich straciłam!!!!!!!!!!!

Data dodania: 10/09/2012

Dodała: pacjentka2222

LEKARZE I RECEPCJA TO NAJBARDZIEJ CHAMSKI ZESPÓŁ JAKI WIDZIAŁAM !!!!! NIEGRZECZNI I ZE WSZYSTKIM ŁASKĘ ROBIĄ !!!!!!

Data dodania: 07/09/2012

Dodała: MINIA

Trafiłem na dermatologa, który nie ma pojęcia o leczeniu boreliozy. Mimo klasycznych objawów przepisał tylko maść z antybiotykiem. Trafiło jednak na znającego się na rzeczy pacjeta, który potrafi o siebie zadbać.

Data dodania: 07/09/2012

Dodał: kleszcz

Zarejestrowanie się do lekarza I kontaktu graniczy z cudem. Rejestracja wyłącznie w dniu wizyty. W przypadku braku wolnych miejsc do lekarza nie można zarejestrować się na następny wolny termin. Zdesperowani stoją od 6 rano.

Data dodania: 06/09/2012

Dodała: Krystyna



 

nie da się tam dodzwonić!! za każdym razem, kiedy próbowałam się zapisać musiałam jechać tam osobiście!

Data dodania: 03/09/2012

Dodała: pacjent

nie można sie dodzwonic przez caly dzien, numer albo zajety albo poprostu nie chce im sie rozmawaic, kiedy pytalam w recepcji czy nie umieja odebrac zawsze sie zastawiaja tlumem ludzi, dlugie terminy nie przyjemni lekarze !! nie polecam !

Data dodania: 31/08/2012

Dodała: aneta

masakra dzwonie juz dwa dni albo zajety albo nikt nieodbiera czy oni tam pracują??????????????

Data dodania: 21/08/2012

Dodał: tomek

Skandal! Nie można się dodzwonić. Problemy były od zawsze,ale w końcu ktoś odbierał. Teraz - nie ma takiej opcji. Zastanawiam się tylko,po co Przychodnia podaje ten telefon,zamiast lojalnie uprzedzić pacjentów, że zapisy tylko i wyłacznie osobiście.

Data dodania: 03/07/2012

Dodała: Anka47

Organizacyjne dno: dodzwonić się nie sposób, długie terminy, w przychodni dziecięcej brak systemowego rozwiązania dla nagłych przypadków (pozostaje żebranie u lekarza o przyjęcie = pół dnia w kolejce + opoźnienia pacjentów umówionych "na godzinę").

Data dodania: 13/06/2012

Dodała: Monten




Poprzednia strona    ... 9 10 11 12 13 ...    Następna strona