Jestem klientką często kupuję wędliny. Panie są bardzo miłe i uprzejme ale ich kierownictwu to dużo brakuje

Data dodania: 24/03/2012

Dodała: klientka

Często robię zakupy w Państwa sklepie i muszę przyznać,że jestem zadowolona,towar zawsze jest świeży,bardzo ładnie wyeksponowany,bardzo miła obsługa,naprawdę nie mam do czego się przyczepić.

Data dodania: 22/03/2012

Dodała: Małgorzata

Sklep bardzo potrzebny, ale ma minusy: 1) Całkowita odporność na jakiekolwiek sugestie klientów 2) obrażanie się na dostawców kosztem klienta 3)Towary znikają z półek na kilka lat

Data dodania: 16/03/2012

Dodał: Ted

Często robię zakupy w tym sklepie,jedyną osobą która jest tam obeznana w asortymencie i rozkładzie towarów jest pewna pani,zawsze uśmiechnięta i skora do pomocy.

Data dodania: 13/03/2012

Dodał: Xmen

Bardzo wolna i nadąsana obsługa na kasach! Ślęczą, mruczą pod nosem, najdłuższe kolejki w mieście. Poza tym najdroższy dział owoce warzywa w promieniu 40 km. Jeden z najgorszych wyborów pieczywa - jak kupować w tym sklepie to tylko z musu.

Data dodania: 03/03/2012

Dodał: Duży minus



 

miłe kerownictwo,najwazniejsze jest dobro klijenta

Data dodania: 28/02/2012

Dodała: jan

Jak dotąd nie zawiodłam się na produktach.

Data dodania: 26/02/2012

Dodała: Rysia

bardzo nie mila obsługa

Data dodania: 06/02/2012

Dodał: tomek

Niestety już kilka razy zdarzyło mi się kupić zepsute artykuły spożywcze.

Data dodania: 24/01/2012

Dodał: maciej131313

E.Leclerc zachęca do zbierania punktów w programie lojalnościowym. Ale gdy za zebrane punkty chciałoby się coś otrzymać, nie ma możliwości sprawdzenia co jest w ofercie. Żadna ze stron firmy nie ma informacji o produktach z programu lojalnościowego.

Data dodania: 23/12/2011

Dodał: Piotr K.




Poprzednia strona    ... 12 13 14 15 16 ...    Następna strona