jesteśmy klientami od początku sklepu i zawsze jesteśmy zadowoleni z obsługi i załatwienia ewentualnych wymian lub zwrotów.Panie są b. miłe i uczynne.Gratulacje-oby tak dalej !!!

Data dodania: 27/12/2009

Dodał: Zbigniew

Zawsze mila i fachowa obsluga w kazdej chwili w gotowosci do wszelkiej pomocy. Duzy wybor produktow, zdecydowanie wiekszy jak w innych placowkach .

Data dodania: 08/10/2009

Dodała: ula

Ostatnio byłam klientką sklepu "Tchibo" w Legnicy. Muszę przyznać, że jeszcze w żadnym sklepie nie spotkałam się z tak miłą i kulturalną obsługą. Wreszcie poczułam się jak klientka, a nie jak intruz. Naprawdę wielki pozytyw. Polecam wszystkim.

Data dodania: 22/09/2009

Dodała: Żaneta

zakupilam 2 kubki firmowe prosilam o 2 rozne sprzedano mi jednakowe probuje dodzwonic sie na numer telefonu podany w internecie godzinami piszczy fax i nikt nie odbiera telefonu jak mam wymienic kubek?

Data dodania: 07/04/2009

Dodała: niazadowolony klient

Gwarancja na sprzęt elektroniczny trwa 3 lata, zapewne dlatego, że załatwianie reklamacji też tyle trwa. Czekam od wielu miesięcy na mikser do rozdrabniania, a za chwilę dziecko mi wyrośnie i nie będę musiała codziennie miksować jedzenia.

Data dodania: 01/02/2009

Dodała: juna



 

Brak kapsułek z kawą do ekspresu cafissimo... To naprawde żenujące jechałem 60 km tylko po kawe i sie rozczarowałem. W Austrii gdzie zakupiłem ekspres mozna je dostać w każdym markecie

Data dodania: 11/01/2009

Dodał: MatRBR

po raz kolejny brak kapsułek do ekspresu Cafissimo - Caffe Crema Mild a biorąc pod uwagę, że nie można kupić innego rodzaju kapsułek ani zamówić ich przez internet to po przejechaniu 40 km w celu nabycia ulubionej kawy to naprawdę jest irytujące

Data dodania: 14/12/2008

Dodał: kawosz

Sprawna i miła obsługa , ciekawy towar

Data dodania: 10/12/2008

Dodał: rozala2




Poprzednia strona    ... 1 2 3 4 5